Lomo Card iKON Function Teruk

Monday 30 August 2021

Dah lama nak beli lomo card iKON ni sebab murah je, satu box ni dalam 5 hengget lebih je. Lagi murah bila ada Shopee Sale, harga satu box jatuh ke RM3. Sayang lah kalau beli satu box je sebab harga postage lagi mahal dari harga barang. Lagipun Shopee sekarang kan dah kedekut, voucher keluar teramatlah terhad dan tak perlu letak harapan tinggi lah untuk redeem. Jadi kita beli 3 kotak sebab seller tu pun memang jual 3 je :')


Awalnya memang taknak beli sebab tak tahu nak letak mana pun. Tapi bila tengok ada magnet button dengan board kosong, baik isi dengan gambar cantik yang menaikkan semangat. Antara beli 3 kotak lomo card ni dengan print sendiri gambar diorang guna glossy paper, rasanya laaaaaaagi murah beli lomo card sebab material dia keras. Warna pun terang nak dibandingkan dengan print atas glossy paper. Lagipun gambar iKON ni nak letak dekat luar tanpa kaca ataupun plastic cover. Kalau guna glossy paper, alamatnya sebulan dua mula lah pudar.  


Kotak lomo card ni tak besar mana pun dan gambar 30 keping dekat dalam kotak ni pun ada yang repetitive. Agak mengecewakan jugak lah sebab iKON ada baaaaaaanyak gambar. But that's okay sebab I boleh guna dua gambar dekat dua tempat berbeza tapi dengan semangat yang sama gittewww. 


Ni lomo card yang I letak dekat meja laptop di rumah. Asal boleh je guna satu clip untuk lekat semua gambar. Kalau gambar ni pudar nanti boleh lah replace dengan 70 keping lomo card lagi dekat dalam storage tu. By the way thank you seller sebab wrap dengan baik dan hantar dengan kadar yang segera. I harap lomo card dia habis dijual sebab iKON dah tamat kontrak dengan YG Entertainment tahun depan :')

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.