Iced Cafe Mocha Zus Coffee

Sunday 15 August 2021

Sebelum ni nafkah bulanan dekat office ialah drinks dari Starbucks tapi kali ni beralih angin kepada Zus Coffee pulak sebab ramai yang request nak minum jenama kopi lokal ni. At first nak beli sendiri dengan Kak Nora tapi ramai pulak nak menyelit lepastu En. Kai belanja. Heh rezekiiiii. Bulan depan Pana belanja pulak hahaha *kalau budak office baca sila screenshot untuk claim Zus Coffee anda*

Disebabkan ni kali kedua minum Zus Coffee so tak nak lah order flavor yang sama. Semedang Iced Roasted Hazelnut Latte macam bosan jugak kan? Scroll punya scroll dapat lah buat pilihan, ambil Iced Cafe Mocha pulak sebab dah lama tak minum Mocha. As for now tak pandai lagi nak olah sendiri drinks tu sampai kena dengan tekak sendiri macam selalu buat dekat Starbucks. 


Rasa original dia pun dah sedap dah so tak perlu nak sesak kepala fikir nak adjust itu ini. Tapi kalau dia chocolate chips ataupun cookies sedap jugak muehehehehe. Kalau order Zus Coffee ni memang dalam Grab apps tu ada pilihan dekat Atria Shopping Gallery je. Dua kali kitorang order dekat sini rasa dia tak pernah lah mengecewakan lagi. Tekak I lah, tekak Kak Nora yang order Australian Chocolate tu dia kata tak sedap. 

Cafe Mocha ni mahal sikit dari Roasted Hazelnut Latte, harga dia RM11.90 satu cup. Mungkin mahal sebab gabungan kopi dan coklat premium dari Zus Coffee. Sedap je rasa dia tak lah pahit sangat sebab both ingredients strong. Lepas ni macam nak order Spanish Latte pulak sebab kopi dari Spain. Jangan tanya kenapa sebab saja nak merasa je hahaha kbai. 

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.