Choco Mint Flavor To The Next Level

Saturday 28 August 2021

Macam biasa, hari Jumaat adalah hari Chanwoo update vlog di Youtube channel dia, Chanwoosari dan minggu ni dia update personal review terhadap makanan dan minuman dengan perisa chocolate mint. Ramai yang tak suka perisa ni sebab rasa macam ubat gigi termasuklah Chanwoo sendiri tapi dia tetap buat demi content lol

I just tengok sebab nak tengok Chanwoo je walaupun dah boleh agak baby iKON ni akan bagi bad review dekat semua makanan yang dia rasa. Kalau tak tengok video ni memang tak akan tahu pun yang snek berperisa choco mint wujud. Mungkin sebab I jarang makan snek kot. Berdekah tengok reaction Chanwoo dengan hasil kerja editor. Sejenis masuk air betul. Nak marah pun tak jadi sebab kelakar. 

Banyak brand yang tak familiar dalam personal review Chanwoo bukan sebab brand tu tak famous tapi sebab I yang tak makan sangat jajan unless yang colleagues I beli dekat pantry tu. Kalau pergi dekat 7E atau FamilyMart pun tak pernah nampak lagi snek atau minuman berperisa choco mint. I love this flavor seriously tapi dekat Malaysia ni tersangatlah limited even aiskrim pun susah nak jumpa. The struggle of choco mint lover tsskkk

Dalam vlog ni Chanwoo try aiskrim, susu, kopi, snek, roti, kek, popcorn dan biskut. Excited bila tengok dia makan popcorn choco mint sampai terliur sebab I suka makan popcorn masa tengok movie. Imagine layan movie best sambil makan flavor sedap? Even movie tak best pun tak emosi sangat sebab mulut mengunyah benda sedap. 

Just like Chanwoo, I pun ngeri tengok kek choco mint macam tu sebab warna dia terlampau sangat tapi kalau makan sejuk-sejuk tu mesti sedap macam makan aiskrim choco mint. Bayangkan melt dalam mulut. Fuhhhh! 

Chanwoo bagi rating yang tinggi untuk kopi choco mint jenama KANU sebab rasa dia tak lah strong sangat since rasa kopi tu lagi kuat. Bila I check dekat Shopee harga dalam RM16 satu box dengan 8 pcs sticks. Cun jugak kalau beli masa Shopee sale 9.9 nanti ye dak? 

2 comments

  1. Ramai rupanya Korean youtuber yang suka buat video2 review mcm ni.
    Apa rasa choco mint? manis berangin ke?

    ReplyDelete
  2. Sedapp la choco mint hehehe, tapi memang ramai yang tak suka dengan perisa yang mint mint ni, memang mostly cakap rasa macam makan ubat gigi hahaha

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.