Sunday, 16 February 2020

Manish Gupta Found My Tweet!

Sabtu lepas update Best Bollywood Movies untuk tahun 2019 dan tak sangka tweet tu boleh sampai ke India sana. Well zaman di hujung jari ni memang mudah sangat kalau bab macam ni. 

Dalam senarai tu ada masukkan movie Section 375 sebagai salah satu movie terbaik tahun 2019 baik dari segi jalan cerita mahupun dialog dia. Tak mention apa pun, tapi sebab memang writer dia tengah ada masa senggang gamaknya sebelum bersiap pergi ke Filmfare tiba-tiba ternampak my tweet. 


Movie karya Manish Gupta memang tak banyak tapi kalau dia buat memang dia buat betul-betul berdasarkan fakta dan kajian. Dalam Filmfare award event tahun ni, movie Section 375 tercalon dalam kategori Best Screenplay. 


Tapi tak menang lah sebab pfftt movie Gully Boy yang dapat. But that's okay lah, I dah buat kerja letak movie ni dalam best Bollywood movies. Hopefully ada yang belajar dari movie Section 375 tentang mesej yang tersirat tentang perundangan. Anyway, eeekkkss I'm so happy for that kind of gesture! Really made my year!

7 comments:

  1. wahhhhhh mesti pana happyyy bangett sebab tweet di-acknowledged hehehehe. tahniahh!

    ReplyDelete
  2. Mesti excited kans... Mrs. A takde twitter macam Bujibu hahahaa...

    ReplyDelete
  3. ada 8 permainan poker menarik di AJOQQ :D
    ayo segera bergabung dan dapatkan bonusnya :D
    WA : +855969190856

    ReplyDelete
  4. Agen Domino Terpercaya menyediakan banyak promo menarik sekali
    Salah satu promo yang diminati banyak orang disini adalah bonus deposit 10% tanpa batas
    Dengan bonus tersebut membuat para pecinta judi online beralih ke situs ini.
    ZumaQQ juga menyediakan deposit via pulsa telkomsel,xl,ovo,dana,gopay,dll
    WA : +6281263106553

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.

Baca Entri Ni Jugak!