Lirik Lagu : Yang Benar - Floor 88

Tuesday 18 February 2020

Sejak dengar intro Ayie nyanyi dalam video cover Suaraku Syairmu dah mula suka dengan single balada ni. Since then asyik tunggu bilaa Floor 88 nak release lagu tanpa tajuk tu.


Of course excited bila Official Teaser Preview keluar and then Ayie letak dekat Insta officially released on 17th Feb 2020 jam 6 petang. Balik kerja terus dengar and yes, betul-betul menepati expectation. MV Yang Benar prequel kepada MV Hutang.

Suka suara Ayie bila nyanyi lagu balada, good thing suara dia dah mula okay so dah boleh promote lagu ni. Lirik bermakna and arrangement lagu pun cantik. Super love part 'Dengarkanlah...", Ayie did great in delivering emotion supaya lagu ni nampak hidup. 


LIRIK LAGU YANG BENAR

Penyanyi: Floor 88
Komposer: Zai Hamzah 
Lirik: Hanif Mashut, Achoi & Floor 88
Label : Rusa Music

Terlalu panjang kisah yang kita karang. 
Hingga tiada dayaku menoktahkannya
Sungguh aku takpernah mengenal lelah
untuk mencintaimu

Dengarkanlah
Disini aku menunggu
Kata putus darimu
Walaupun aku tahu
Kau telah pergi jauh

Terlalu panjang kisah yang kita karang
Hingga tiada dayaku menokhtahkannya
Sungguh aku takpernah mengenal lelah
untuk mencintaimu

Dengarkanlah
Disini aku menunggu
Kata putus darimu
Walaupun aku tahu
Kau telah pergi jauh

7 comments

  1. sebelum ini nampak kat ig apak pasal budak silat tu apa semua rupanya untuk video klip ini... nice jugak, sedap suara ayie nynyi lagu balada gini, selalu lagu rancak je kan...

    lepas baca tajuk kt farhana nye blog laju-laju akak tengok kat youtube... bagus betul si achoi nih, banyak betul dia buat lirik untuk kumpulannya sendiri

    ReplyDelete
  2. First time Aien dengar Floor 88 versi balada. Haha Sedap wei~

    ReplyDelete
  3. Suka dgr lagu2 floor 88 ni best2.

    ReplyDelete
  4. best suara ayie bila dia nanyi lagu balada macam nie..

    ReplyDelete
  5. Ayie comel! haha tu ja nak cakap >_<

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.