Durian Crepe Subang Bestari/Kg Melayu Subang

Wednesday 5 February 2020

Malas sebenarnya nak taip entri ni sebab confirm teringat balik kebahagiaan makan durian crepe haritu. Dah lah order sikit je sebab nak rasa padahal sebelum ni makan durian crepe yang jual dekat pasar malam tu jadi kembang tekak. Nak habiskan satu pun tersiksa benar.


But this one boleh mengucap panjang wei. Dah lah penuh inti dekat dalam, isi durian pun terasa sebab tak kedekut langsung. Kulit luar pun tak tebal bila makan so bila makan tu kulit, cream dengan isi durian semua meriah je dalam mulut. Sambil buat kerja sambil makan tup tup dah habis. Durian crepe ni paling best makan bila sejuk but I guess everyone knows this rule kan?

Selain durian crepe, ada juga jual mild crepe tapi yang ni kalau makan kena workout 3 jam tak henti lepas makan. Tapi 3 jam pun sanggup uolls kalau sedap macamni.

Harga untuk durian crepe ni RM15 tak termasuk delivery charge, untuk mild crepe pulak RM30 tak termasuk delivery charge jugak. So far, durian crepe dengan mild crepe ni cuma buat delivery atau self pickup dekat area Subang Bestari dengan Kampung Melayu Subang je la sebab my friend yang buat ni duduk area sini. 

Awalnya dia jual untuk kawan-kawan je sebab kitorang paksa dia buat but everytime ada lebih, dia akan jual dekat IG account and yes of course lah berapa minit letak terus sold out. Kalau ada yang nak merasa durian crepe dengan mild crepe ni boleh la contact dia dekat IG. But I cannot promise stock akan ada ataupun tak sebab durian kan ikut musim. Ada rezeki nak merasa, ada lah. Kalau tak ada, book la awal haa gittew. No worries, IG account dia public. Anytime can DM.

8 comments

  1. nampak tebal jugak durian nya... sedapnya... lama tak makan durian crepe dan sebagainya nih...

    ReplyDelete
  2. sedap nya makan sejuk2 lak time musim panas ni FJ, wallaaaa :)

    ReplyDelete
  3. not a fan of durian crepe haha

    ReplyDelete
  4. durian crepe saya krik krik sikit. hehe.makan buah durian ngan serawa je

    ReplyDelete
  5. dulu tak minat sgt durian crepe ni sekali bila dah makan omg sedap la pula..haha

    ReplyDelete
  6. cuma di sini agen jud! online dengan proses yang sangat cepat :)
    ayo segera daftarkan diri anda di agen365 :)
    WA : +85587781483

    ReplyDelete
  7. Kalau dapat yang sedap, memang puas hati makan..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.