Good Newz Promotion Fashion Files : Kareena Kapoor Khan

Tuesday 4 February 2020

Sejak Bebo bekerjasama dengan Rhea, I can see a beautiful outfit from wardrobe and style. She's really improving a lot and give chance to other designer in completing her looks. 

Di penghujung tahun 2019, movie komedi Good Newz ditayangkan pada 27th December 2019 so promotion event dah start around November lepas trailer launch so jom twngok wardrobe Bebo sepanjang promo event movie ni. 

1. Trailer Launch


First impression is everything so for trailer launch, Bebo mengenakan cut-out dress dari Dion Lee berwarna kuning susu which compliment her skin tone dan juga potongan badan. Style dress ni agak rare tapi Bebo make it looks pretty.

Melengkapkan gaya dengan aksesori dari koleksi Gehna dan juga sandal heels berwarna perang dari Fenty. With fresh cut hair paras bahu dan sedikit curl dengan minimal makeup, juga brown shade gaya casual Bebo nampak fashionable and trendy.

2. Don The Black


Rhea dan obsession dia dengan Elie Saab memang tak boleh disangkal lagi dah. Sama macam Sonam, Rhea akan pilih outfit dari koleksi Elie Saab untuk majlis formal. Kali ni Rhea pilih one off shoulder top dengan lebihan kain di bahagian kanan, dipadankan dengan seluar palazzo hitam dan juga scarf hitam yang diikat di leher.


Melengkapkan gaya dengan memilih aksesori diamond bracelet dari Kasmia Fine Jewellery dan Diamond Mesh Earrings dari koleksi Renu Oberoi Luxury Jewellery. Hairstyle bun dan makeup minimal dengan sentuhan gabungan warna pink dan brown. Perfect for casual and formal event!

3. In Suit


Dibantu oleh Rhea Kapoor, Bebo memilih untuk mengenakan suit grey dari koleksi Peter Do. Suit ni ada banyak potongan dan belahan antaranya di bahagian belakang dan kaki which for me agak misplaced. Bebo pakai black top di bahagian dalam yang dipadankan dengan pump heels berwarna hitam. Makeup dan hairstyle masih lagi sama dengan trailer launch look.

4. In Printed Organza


What a dreamy look! This one is my ultra fav so far! Bukan setakat warna je cantik, tapi printed floral sari berwarna mint ni ada nama Bebo dalam tulisan berwarna pink di bahagian dada. Sari bermaterial organza dalam koleksi Picchika ni direka oleh Urvashi Sethi. Earrings berwana emas dari koleksi Sunita Kapoor.

Makeup looks subtle and dewy fresh. Hairstyle minimal dengan loose braid dan juntaian helaian rambut di bahagian hadapan. Thanks to Rhea Kapoor sebab menghidupkan fashion vibe ‘Mein apni favourite hoon’! 

5. In Prabal Gurung


Maxi dress berwarna royal blue dan fuschia pink dengan belahan di bahagian pinggang dari koleksi Prabal Gurung ni agak biasa untuk Bebo. Nothing much to impressed tambah pula bila bahagian bawah tenggelamkan Bebo. Ni la yang jadi bila Rhea pergi bercuti hshshs jk.

6. Chic Diva


Just a basic Gun N Roses black tee and ripped denim jeans can make she looks gorgeous. Tak payah penat nak fikir outfit apa nak pakai. Go basic yet trendy macam ni pun dah boleh buat orang wow. White sneakers, new hair style, huge earrings and minimal makeup. Fashionista!

7. In Nisse Denim Suit


I do love that denim pantsuit from Nisse but without the black inner. Looks tacky to me.


Rasanya Rhea nak flaunt necklace halus dari Tasheen Diamond Art tapi rasanya tanpa inner hitam mungkin nampak cantik je dekat leher Bebo. Dalam studio mungkin nampak cantik tapi bukan dekat luar bila Bebo nampak besar dengan haistyle bun. It just look off.

8. Looking Royal, Feeling Royal


Pilihan warna antara faktor style nampak menawan. Dengan tona warna kulit Bebo, memang senang nak padankan mana-mana outfit. Pilihan Rhea untuk menggayakan pant suit dari koleksi Raghavendra Rathore ni adalah pilihan yang tepat. Looks confident and stylish. Earrings ringkas dari Amrapali Jewels, brooches dari koleksi Ghana Jewellery, pump heels berwarna biru dari Manolo Blahnik, hairstyle dari Pompi.

9. Breezy Feels


Mengenakan flowy maxi dress material dan belahan di bahagian bahu dan leher berbentuk V berwarna kuning lembut rekaan Peter Dundas. Pilihan yang bijak untuk tak mengenakan sebarang aksesori since dress ni pun dah cukup sarat. 

Bebo padankan dress Dundas ni bersama sepasang strap heels dari Mango dengan warna yang sama dan haistyle beach wavy darYianni Tsapatori dengan makeup nude. She looks fresh!

Done for her wardrobe untuk Good Newz! Tak banyak sangat macam yang lain sebab Bebo busy dengan schedule yang lain plus movie ni ada Akshay Kumar so sure shot meletup dekat box office so tak perlu promote gigih sangat. All in all, she did her best when collaborate with Rhea. 

4 comments

  1. she's so pretty. makin tua makin cntik

    ReplyDelete
  2. Don The Black tu tersangatlah cantik walaupun simple. Sebab kulit Bebo kan putih pucat gitu, nampak seri sangat sebab kontra

    ReplyDelete
  3. kareena maintain nampak muda dan cantik :D

    ReplyDelete
  4. Kak Sha pun suka tengok Bebo pakai sari tu.. nampak cantik sangat..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.