Merdeka Giveaway by TarotTheFool

Tuesday 3 August 2021

 

Cerita sikit, apa yang anda ingin lakukan atau ke mana anda ingin pergi sekiranya tamat PKP

Kalau dah habis PKP nanti nak balik kampung sebab dah dua kali Raya tak boleh balik sambut dengan keluarga. Nak buat birthday events yang terlepas. Nak pergi jalan-jalan dan food hunting. Ambik gambar banyak-banyak dekat tempat cantik, create memories sebab tak tahu virus apa pulak nak datang lepas ni. 

6 comments

  1. Goodluck dan menari contenst ni

    ReplyDelete
  2. All the best Ana! Goodluck too!

    ReplyDelete
  3. Selamat berGA & Semoga berjaya. Datang singgah dan support dari GA yang sama :D

    https://theathra.blogspot.com/2021/08/merdeka-giveaway-by-tarotthefool.html

    Selamat menyambut hari kemerdekaan buat kali ke 64. Merdeka! Merdeka! Merdeka!

    ReplyDelete
  4. Terima kasih kerana join Merdeka Giveaway, boleh semak senarai pemenang di link di bawah

    https://tarotthefool.blogspot.com/2021/09/pemenang-pemenang-merdeka-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum sis, sis telah jadi salah seorang pemenang Merdeka giveaway. BOleh tinggalkan email ya untuk urusan pemberian hadiah.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.