Hadiah Segmen Blogger Siti Yang Menaip Dah Sampai!

Wednesday 11 August 2021

Bulan 5 lepas pernah join segmen anjuran blogger kak Siti Yang Menaip. Tak sangka pulak boleh menang. Rezeki sungguh sebab dah lama tak menang segmen/giveaway/contest. Komen terbanyak apatah lagi hahaha

Dalam segmen ni Kak Siti ada bagi pilihan sama ada nak baju ataupun fridge magnet. I pilih fridge magnet sebab saja nak penuhkan koleksi walaupun tak pernah ke New Zealand. Mana tahu hari-hari dok tengok dekat petia ais, esok lusa boleh pergi sana pulak kan?
 

Jumaat lepas sampai la hadiah yang ditunggu-tunggu. Actually tak tunggu pun tapi lepas Kak Siti kata dia dah pos semua hadiah, jadi excited lah nak terima. Bila buka parcel dapat la semua yang dalam gambar tu. Dan ni lah fridge magnetnyaaaa.....


Ada maps negara New Zealand tu. So kalau lepasni nampak bijak pasal peta negara New Zealand jangan terkejut lah kenapa hahaha. Thanks kak Siti sebab pilih sebagai pemenang dan hadiah ni. Semoga murah rezeki supaya dapat buat giveaway atau segmen lagi. :)

12 comments

  1. Alhamdulillah
    Tahniah menang hadiah

    ReplyDelete
  2. Wahhh bestnya dapat collect fridge magnet NZ!

    Aminn amiinn amaminnn semoga Farhana jafri dapat ke New Zealand suatu hari nanti

    Semoga murah reezeki kak siti juga

    ReplyDelete
  3. Kaji peta New Zealand dulu, nanti covid dah habis, boleh la travel sana pulak kan hahaha

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah.. tahniah!
    bestnya dpt adiah.. =)

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah tahniah farhana.
    insya allah ada rezeki tu smpi laa NZ tu nnt...
    bkn kg NZ kt pahang tu ya ;-)

    ReplyDelete
  6. Tahniah, cantik FM tu. Selamat kaji peta NZ :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah kak. Semua tu gula favourite saya tuuu!

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.