Terlajak Beli BTS Meal McDonald

Monday 31 May 2021

Dua minggu lepas dah tahu dah McDonald ada kolaborasi dengan kumpulan Kpop yang terkenal di Hollywood ni. Dah mark dalam kalendar dah yang 26 haribulan BTS Meal akan keluar. Kebetulan tarikh tu jatuh masa public holiday Hari Gawai. Confirm sesak punya semua outlet McD. 


Sebenarnya Pana bukanlah seketul Army pun. Cuma fangirl kepada Jungkook je itupun baru bulan lepas jatuh cinta. Niat asal nak beli BTS Meal ni bukan sebab peminat tegar BTS tapi sebab nak dapat photo card Jungkook yang akan diletakkan bersama dalam set tu. Tiga hari sebelum BTS Meal ni keluar, lagu Butter released dulu. 

Yang syoknya dengan lagu baru dari BTS ni haruslah sebab intro dari Jungkook dan visual Jungkook lebih lama dari ahli lain. Kalah V yang menang 100 Most Handsome Men 2020. Dah boleh agak yang nama Jungkook dah naik lately so kalau tak dapat photo card memang redho je lah, nak buat cemana khennn. 


Pukul 9 pagi dah standby depan laptop sebab nak order BTS Meal ni tapi pukul 2 lebih baru dapat order online. Patutnya pagi tu keluar je pergi outlet sebab ramai yang order online instead pergi beratur. McD bukannya jauh pun dari rumah tapi sebab malas wei. Bila dah excited sangat place order, tak perasan yang I dah order sampai 3 set. 

Kalau ada photo card Jungkook takde la rasa macam mehh sangat. Dah la tak dapat photocard sebab ikut negara. Dah la set ni mahal dari biasa. Nasib baik lah packaging dia cantik. Warna ungu memang warna favorite jadi tak lah rasa bazir sangat beli. Tetap cantik dekat mata gittewww (ayat justify seketul Pana). 

Nasib baik adik dah book siap-siap bekas BTS Meal ni. Semua dah siap cuci dah. Tinggal nak bawak balik Sabak Bernam je yang entah bila dapat peluang tu entah....

Btw hari Khamis tu lepas balik kerja terus singgah Mr. DIY sebab nak beli frame untuk simpan packaging BTS Meal ni. Kosong okay shelf frame gambar tu. Tinggal yang dah pecah je semua. Nasib baik lah di timbunan yang retak tu ada satu yang elok. Memang satu-satunya tinggal. Rasa macam takdir frame ni memang akan berakhir di tangan I hshshs


Frame ni sebenarnya belum lengkap lagi sebab gambar Jungkook tak ada. Nanti nak print letak dalam ni tapi bila tu entah lah. Ada kawan tanya kenapa plastik sos tu pun nak frame sekali. Jawapan dia sebab sos tu BTS pick. Dekat set lain tak ada sos ni so dekat situ lah tempat yang sesuai kalau beli benda rare ni hahaha


Untuk menaikkan semangat bekerja dalam keadaan pandemik, secebis dari packaging BTS Meal tu sangat lah perlu ye....

Packaging BTS Meal ni cantik sampai ada yang buat keychain ataupun background untuk casing phone. Bagi I cukup lah frame je then gantung dekat bilik supaya aura kebahagiaan dari Jungkook tu menyinar setiap hari. 

Ni kalau mak aku baca ni confirm dia berletiaq. Nasib lah dia tak reti bukak blog hahahaha selamat berkuncitara semua. Stay safe and be strong ❤🌸

5 comments

  1. Memang peminat BTS ni .siap frame kan lagi

    ReplyDelete
  2. Teruja sangat Pana ye sampai tak perasan order 3 set.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. wah minat bts ye.. mama ada dgr juga set ni kat mcd.. tapi mam tak beli

    ReplyDelete
  4. Wahhhh siap frame lagi! Tapi kalau dia letak photocard kan best jugak kan? Ni tak ada huhuhu

    ReplyDelete
  5. Wah, siap letak dalam frame lagi. Nampak ramai yang kongsikan tentang BTS meal ni.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.