Day 9 Quarantine : Kita Lanjutttttt

Friday 27 March 2020

Image

Disebabkan kes meningkat ke angka 2,031 dengan 23 kematian, maka kuarantin dilanjutkan dan kawalan pergerakan diperketatkan. Roadblock makin banyak, polis dan RELA berkawal. Askar dikerah untuk berkawal di dua kampung - Kampung Dato’ Ibrahim Majid dan Bandar Baharu Dato’ Ibrahim Majid di Simpang Renggam, Kluang, Johor.

Image

Image

Gara-gara seorang individu yang balik dari perhimpunan tabligh kemudian solat berjemaah dan hadir kenduri kahwin, habis nyawa dua buah kampung dalam bahaya. Selama 2 minggu ni tak boleh ada yang keluar atau masuk ke kawasan kampung ni. Semua premis wajib ditutup dan makanan akan diagihkan dari pihak yang berkawal. Semoga semuanya baik-baik saja. :(

2 comments

  1. Ya Allah, risaunya dengar begitu kan. Habis la dorang yang plan nak kawen..

    ReplyDelete

  2. AJOQQ menyediakan 8 permainan yang terdiri dari :
    Poker,Domino99 ,BandarQ,BandarPoker,Capsa,AduQ,Sakong,Bandar66 ( NEW GAME )
    Ayo segera bergabung bersama kami di AJOQQ :)
    Bonus : Rollingan 0.3% dan Referral 20% :)

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.