Cold Americano, Family Mart

Saturday 12 October 2019

Previous post ada sembang pasal tekak kembang dengan almond milk kan? Lucky for me, Family Mart ada buat promo Americano dengan Latte sampai 15 Oktober nanti. 


Ada lagi kopi yang lain tapi masa tu tekak tengah kembang dan tergoda dengan Americano so ambil yang cold punya sebab cuaca kat luar tengah panas. Memang tak lah nak minum kopi panas uollsss. Lagipun promo dia memang nak highlight pasal kopi ais, pilih yang lain buat apa kan?


Harga promosi RM4.90 je untuk Americano. Yang Mocha ataupun jenis lain ada yang mencecah RM6.90. Since ada RM5 je dalam purse, kita ambik yang ngam dengan duit lah. 


Tak nak manis sangat I request 2 pump sugar je itupun still pahit dekat tekak but bearable lah. Nak lagi manis you guys tambah lah lagi. Saiz dia tak besar sangat lah tapi berbaloi lah beli.

5 comments

  1. Macam syiok je makanan kat family mart ni. Kat Taman U ni baru bukak beberapa bulan lepas, sekali je pegi,, sebab tggu cermin mata. Haha Nak beli tu,, queue ke main panjang.

    ReplyDelete
  2. Wau. boleh try nie. murah and less than 5 ringgit pulak tu.

    ReplyDelete
  3. Tak perasan promo nie.. Kalau tahu aritu boleh try.. Bila minum yang pahit sedikit ini dapat buka mata.. hehehe..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.