Milky Ramen, Ho Chak Penang

Monday 24 June 2019

First time jumpa Milky Ramen walaupun agak familiar dengan makanan Korea dan pelbagai jenis ramen tapi this one quite unique. 


Awal tu macam takut jugak nak makan sebab semangkuk susu boleh buat tekak muak. Tapi bila tengok akak tu makan macam syok sangat, macam sedap pulak. 

Tahu-tahu dah sampai kaunter, dah order Milky Ramen. 

Walaupun kuah dia putih melepak tapi rasa dia just nice. Rasa macam sup ayam tapi creamy sikit. Sikit je sebab kuah dia tak pekat. 

Satu mangkuk RM10.90 tapi berbaloi lah sebab mee dia banyak. Bahan lain macam sawi, hirisan ayam, fishcake dengan telur pun tak kedekut. 

Kalau singgah ke Da Men Mall, Subang Jaya try makan this one tauuuu!

4 comments

  1. tak boleh tengok kuah putih macam ni, memang tak order lah

    ReplyDelete
  2. Tak pernah lagi saya tengok makanan macam ni. Kadang-kadang makanan yang rupa pelik ni, rasanya sedap je sebenarnya.

    ReplyDelete
  3. Nampak menarik.. kalau tak pelik rasa dia, bolehlah cuba..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.