Magnum Espresso Chocolate Bar

Saturday 22 June 2019

Bulan lepas masa officemate pergi Langkawi, adik kirim chocolate bar dengan dia since dekat sana harga dark chocolate murah kan, bila lagi nak memborong ye dak?


Habis 70 hengget memborong semua ni. Tapi dalam banyak ni tak semua pun kena dengan tekak. Recommended for you guys beli chocolate Berryls!

Bukan Beryls je but this one also a must! 


Not sure 1 bar ni berapa sebab orang yang belikan, datang dekat kita dah harga pukal semua. Kalau murah you guys beli la sebab berbaloi. Darc chocolate made with dinest Ecuadorian cocoa kan, gila tak rasa alang dah murah. 

Kalau ada kawan nak pergi holiday dekat Langkawi, jangan lupa order ni sekali. Rasa dia combination coffee and chocolate. Expectation masa tu ingatkan coffee dia strong tapi biasa je, just nice. Pastu dia macam ada campur dengan kacang. I suka choc campur kacang, so you guys know lah why this one is my fav!

4 comments

  1. Saya tak pernah cuba lagi coklat Berryls.

    ReplyDelete
  2. Rasanya ada nampak dekat shopee coklat ini.. Kalau sedap, bolehlah masuk bakul.. hehehe

    ReplyDelete
  3. YA ALLAH WARNA DARK CHOC dia lawanya! hahahhaa.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.