RAI DEEPAVALI DENGAN PENUH KEMERIAHAN BERSAMA KUMPULAN SYARIKAT SURIA KLCC

Monday 17 October 2022

Melihat fasa pergerakan kawalan yang telah sepenuhnya ditamatkan serta kadar peningkatan ekonomi yang semakin memberangsangkan, sambutan Deepavali yang disambut oleh penganut Hindu di Malaysia untuk tahun ini kelihatan lebih ceria dan berwarna-warni. Kumpulan Syarikat Suria KLCC yang terdiri daripada Suria KLCC, Alamanda dan Mesra Mall bakal turut serta menyambut pesta cahaya yang akan berlangsung pada 24 Oktober 2022.

“Perayaan Deepavali adalah detik untuk menyambut ketibaan cahaya yang menjadi penyuluh hidup serta kebaikan sesama insan. Perayaan ini amat simbolik dengan kemeriahan, kegirangan dan juga kesyukuran akan kemuafakatan bersama setelah kita menempuhi cabaran yang baru sahaja berlalu.” Ujar Andrew Brien, Ketua Pegawai Eksekutif, Kumpulan Syarikat Suria KLCC.

Kemeriahan Sambutan Perayaan Deepavali di Suria KLCC 

Suria KLCC akan menyambut perayaan Deepavali selama 17 hari bermula dari 14 sehingga 30 Oktober. Hiasan taman yang mewah dan megah berlokasi di “Centre Court” tersedia untuk para pengunjung sepanjang tempoh sambutan. Para pengunjung akan dirai dengan prop burung merak dan gazebo tradisional masyarakat India yang akan bertakhtakan kepelbagaian bunga yang indah. Suasana akan lebih dirasai bersama iringan muzik Deepavali.

Kolam bersaiz 20 kaki yang dihiasi dengan pencahayaan bergerak dan alunan muzik yang mengasyikkan akan dipertontokan di tengah hiasan taman tersebut bagi mencerminkan keindahan suasana pesta cahaya ini. Pengunjung juga boleh merasai pengalaman istimewa melalui ciri-ciri hiasan yang unik seperti lampu pelbagai warna yang akan bertukar warna apabila pengunjung menyentuh sensor yang tersedia. Pada hari minggu yang terpilih, para pembeli juga akan dihiburkan dengan tarian tradisional kaum India yang akan berlangsung di “Centre Court”.

Pelanggan setia juga berpeluang untuk memenangi baucar beli-belah Suria KLCC (SKLCC) yang juga merupakan sebahagian daripada “Shoppers Reward Programme”. Pelanggan yang berbelanja RM600 ke atas melalui dua resit dari mana-mana kedai terpilih akan menerima e-Baucar Beli-Belah SKLCC yang bernilai RM50.

Ganjaran Perayaan di Alamanda Putrajaya

Melihat kediaman yang dihiasi dengan hiasan tradisional masyarakat India yang berwarna-warni, hiasan Rangoli yang diterangi dengan Diyas akan menyambut para pengunjung di Pusat Beli-Belah Alamanda bermula dari 8 Oktober sehingga 24 Oktober 2022 untuk sambutan perayaan Deepavali.

Bagi tempoh perayaan kali ini yang akan dilanjutkan untuk 17 hari, para pembeli dapat menikmati pelbagai tawaran menarik. Pembeli yang berbelanja jumlah maksima sebanyak RM300 melalui dua resit dari mana-mana kedai terpilih akan mendapat sepasang balang rempah ratus.

Bagi pembeli yang berbelanja RM1,500 ke atas, mereka berpeluang untuk menyertai “High Spender Rewards”. Selain daripada berpeluang membawa pulang sepasang balang rempah ratus, mereka juga berpeluang untuk mendapatkan baucar Alamanda yang bernilai RM50. Ganjaran ini terhad kepada 125 pembeli yang berbelanja RM1,500 ke ata, selagi stok masih ada.

Untuk info lanjut, layari:

i. Suria KLCC - www.suriaklcc.com.my / www.facebook.com/SuriaKLCCMall

ii. Alamanda - www.alamanda.com.my / www.facebook.com/AlamandaShoppingCentre

7 comments

  1. cantiknya kolam dia, best juga dapat banyak voucher

    ReplyDelete
  2. wahh, kolam sempena deepavali yg warna warni tuuh., dorg kata nak buat cuti deepavali dua hari btol ke kak., ;p

    ReplyDelete
  3. cantik sungguh deco yng mereka buat...harap pengunjung mall berpuas hati

    ReplyDelete
  4. Wah.. cantik hiasan sempena deepavali tu..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.