Peluang Untuk Menangi iPhone 14 Plus Menerusi Kempen Akhir Tahun Yoodo!

Wednesday 19 October 2022

Berita baik buat pelanggan setia Yoodo, bersempena perayaan akhir tahun ini para pengguna berpeluang untuk menang pelbagai hadiah menarik menerusi kempen ‘Wheel-Yoo-Win’! Idea untuk menggunakan Kempen ‘Wheel-Yoo-Win’ adalah terhasil sebagai tanda penghargaan daripada pihak Yoodo kepada pelanggan setia yang sentiasa menyokong tanpa henti. 

“Wheel-Yoo-Win adalah tanda penghargaan daripada kami kepada pengguna Yoodo, yang sentiasa menyokong kami selama ini. Dengan pelbagai hadiah bernilai lebih daripada RM2 juta untuk dimenangi, kami berharap untuk menyebarkan kegembiraan dan membantu pengguna kami mengakhiri tahun ini dengan ganjaran yang hebat!” - Chow Tuck Mun, Ketua Yoodo

Yoodo merupakan perkhidmatan mudah alih pertama di Malaysia yang menawarkan pelan boleh diubah suai sepenuhnya dan 100% digital yang semakin dikenali di kawasan Lembah Klang terutamanya kerana aktiviti dan kelebihan menarik kepada pengguna. Yoodo juga mempunyai liputan rangkaian 4G terluas di Malaysia dan mempunyai boosters untuk Data, panggilan telefon ataupun SMS. 

Kempen yang dianjurkan dengan kerjasama SEA Gamer Mall (SEAGM) ini akan berlangsung sehingga 21 Disember 2022 dan setiap pengguna layak untuk memutar roda hadiah bernilai daripada RM5 hingga RM200. Banyak hadiah menarik bernilai lebih daripada RM2 juta untuk dimenangi tapi mestilah ramai yang target iPhone 14 Plus tu kan? Siapa tak bersinar mata kalau laluan untuk menang tu mudah je.  

Untuk join ‘Wheel-Yoo-Win’ ini, setiap pelanggan perlu berbelanja minimum sebanyak RM32 sama ada memperbaharui atau mengubah suai pelan Yoodo. Kemudian individu akan terima satu kod unik untuk putar ‘Wheel-Yoo-Win’ bernilai RM5 hingga RM200. Jangan risau untuk join sebab sesiapa sahaja yang putar tak akan balik dengan tangan kosong. Boleh sikit buat raso-raso pun jadi lah kata orang. 

Lepas dah menang, terus share di media sosial seperti Facebook dan Twitter sebab pelanggan layak pula untuk join cabutan bertuah bulanan yang akan diadakan pada 31 Oktober, 23 November dan 22 Disember nanti. Ingat tarikh-tarikh penting ni kalau taknak terlepas peluang untuk hadiah menarik seperti iPhone Plus (bernilai RM5,000), peranti Samsung (bernilai RM800) dan juga kelengkapan permainan video (bernilai RM600). 

Dua kategori hadiah yang ditawarkan adalah: 

i. Hadiah ‘Daily Spin’

Data Berkelajuan Tinggi 3GB Yoodo (Booster) (Pengaktifan talian Yoodo)

Data Berkelajuan Tinggi 7GB Yoodo (High Speed Activation Data) (Pengkatifan talian Yoodo)

e-Baucar Cashback SEAGM

Barangan In-Game PUBG Mobile Yoodo Jerseys, costumes and items

Langganan 1-Tahun Percuma Majoriti + 2H1M Staycation

e-Baucar Grab

e-Gift card Starbucks

e-Baucar Lazada

e-Baucar Petronas

e-Baucar Shopee IT Mall

Tiket TGV Cinema

MLBB Diamonds

Kod UC PUBG Mobile

Kredit Razer Gold

ii. Hadiah Cabutan Bertuah Bulanan

1x iPhone 14/iPhone 14 Plus

2x Gajet Samsung

3x Gaming Gears

Banyak kan hadiah yang ditawarkan untuk kempen Wheel-Yoo-Win ni? Kepada 150 pelanggan pertama SEAGM yang membuat transaksi di dalam laman sesawang SEAGM, boleh melayakkan diri untuk menerima satu kod unik untuk putar Wheel-Yoo-Win juga. Untuk maklumat lanjut mengenai kempen ini, sila kunjungi https://www.yoodo.com.my/wheelyoowin.

3 comments

  1. Data Berkelajuan Tinggi 7GB memang power juga dan ke depan berbnding yang lainnya

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.