Korean Citrus Ade, Street Churros One Utama

Sunday 26 December 2021


Dah lama tak layan Street Churros sebab dah jarang pergi ke OU. K tipu, I rasa tahun ni banyak kali pergi One Utama walaupun first time datang dulu kaki melecet sebab sesat dekat New Wings lepastu menyumpah tak nak datang dah. 

Too young, too dumb to realize my destiny will end up in here....

Adik I lah ajak ke sini sebab dia craving churros. Dia beli yang jenis melengkung tu perisa cinnamon sugar. I stay dengan stick churros je sebab senang nak makan. Senang jugak nak dip dalam chocolate tu. Masa tengah beratur tu perasan lah ada flavor baru dekat Street Churros. 

Malaysia tengah dilanda demam onde-onde which I don't know when and how did it become so trendy and viral this year. Aiskrim onde-onde, coklat onde-onde and now churros onde-onde. Pffttt I don't hate it but more like ugghh too much. Should just stay as kuih instead of flavor. But this is just my 2 cent opinion lah where no one don't even bother at all. 


Lepas tengok Chanwoo buat review pasal basil tomato ade dekat Youtube channel dia, rasa macam nak try jugak apa rasanya ade ni. Lepas horror experience dekat Me'nate steak Hub pun tak serik lagi nak cuba ade padahal air soda campur dengan syrup je. Adik I order Iced Latte macam biasa hshshs


But heyyyyyyy, surprisingly Korean Citrus Ade Street Churros ni sedap! Lepas penat berjalan satu mall cari hadiah untuk manito game then hilangkan dahaga dengan ade ni memang wow. Happy terus jadinya. Makan churros fav pulak memang berganda lah kebahagiaan tu. Tak payah labur harga mahal pun untuk rasa kebahagiaan mengikut definisi kita. A huge lesson I guess for 2022. 

2 comments

  1. dah lama tak ngap churros 😋😋😋

    ReplyDelete
  2. too young too dumb too realize! i like that words tapi old pun can be dumb haha

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.