Shopee | Pasu Seramik Dan Bunga Kering

Tuesday 27 July 2021

Sebelum ni dah pernah update entry pasal adjustable shelf dengan rose gold document holder ni untuk letak dekat workstation di office. Bila dah susun semua barang dekat situ rasa macam gatal pulak nak letak bunga sebab ada ruang kosong di antara document holder tu. 

Sementara nak jumpa apa yang dicari dekat Shopee tu, I letak lotion dengan toner je dekat situ sebab ruang tu kecil je. Boleh muat barang yang berukuran 10cm ke bawah. Haaa kecil je kan? Masa belek dekat Shopee tu tak lah berharap sangat akan jumpa pasu bunga sekecil tu. Tapi dah namanya Shopee kan, jarang la tak jumpa benda yang dihajatkan. 



Masa tu nak bunga lain tapi semuanya out of stock. Bila cari yang similar dengan vase tu terjumpa lah set pasu seramik dan bunga kering yang macam dalam gambar tu di kedai behomieaccessories. Ketinggian pasu seramik tu 30cm dengan lebar 4cm je. Memang kecik comel sangat lah kejadiannya. Harga pasu seramik dengan bunga kering ni RM22.00 tak termasuk postage. 

Masa letak pasu seramik ni dekat shelf tu rasa kesian pulak dia tak ada kawan so terkedek lah pergi Mr. DIY nak beli scented candle dia macam sebelum ni tapi out of stock. Yang tinggal jenis jar yang plain macam dalam gambar tu. Tapi not bad lah bila letak sekali nampak cantik je kan? 

Lepasni kalau nak buat kerja ataupun stress, bakar je lilin tu supaya bawa ketenangan sikit. Nampak benda cantik macam ni pun dah happy dah. Tinggal satu lagi item nak letak dekat shelf ni - photocard iKON hahaha tapi yang ni kena tunggu sales 8.8 pulak hshshs

7 comments

  1. comelnya pasu tu. nak beli satu lah..hehe

    ReplyDelete
  2. Deco cantik-cantik nak kerja pun bersemangat kan...

    ReplyDelete
  3. cantik sangat design dia. dengan lilin tu, terapi minda ^_^

    ReplyDelete
  4. Comelnya pasu. Document holder rose gold tu pun cantik!!!

    ReplyDelete
  5. sentuhan sedikit tapi memberikan kelainan ruang yg lebih cantik

    ReplyDelete
  6. Sesuai sangat dried flower dengan vase tu. Berseri meja ada hiasan cantik.

    ReplyDelete
  7. Saya tunggu meja saya jadi besar saya design meja saya cecantik hehehe

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.