Shopee | Adjustable Wood Display Desk Shelf

Tuesday 13 July 2021

Makin lama makin banyak file dengan barang kena letak dekat work station so belek lah dekat Shopee kot kot ada table organizer yang boleh muat dengan ruang sekecil tu. Nak letak dekat bahagian bawah meja pun dah penuh dengan kotak. 
Belek punya belek ternampak adjustable wood display desk shelf ni. Sesuai sangat dengan ruang atas meja sebab shelf ni boleh adjust ikut keluasan ruang tu. Sekarang ni tengah kosong sebab mesin taip dipinjam sementara waktu sebab tu nampak luas. Kalau ada mesin tu memag tak banyak pun ruang yang ada. 


Tak lama pun parcel ni nak sampai lepas order. Harga pun tak mahal sangat around RM19.90 - RM23.00 exclude postage. Kayu dia pun tebal so puas hati lah kalau letak file yang berat dekat shelf ni nanti. Dalam parcel yang dia bagi tu ada manual tapi masalah dia cuma satu lah, semuanya dalam bahasa Cina so tengok gambar je lah dengan harapan yang dipasang tu betul. 



Setengah jam je nak pasang shelf ni sebab dia dah siap label dan buat lubang untuk masukkan skru. Lubang pun tak banyak sebab shelf ni main tindan menindan antara satu sama lain. Bahagian tepi je la yang kena masukkan skru betul-betul. Esok lusa kalau tak suka dengan style ni boleh tukar style lain pulak. 

Material kayu ni bukan setakat tebal, anti-scratch dan waterproof. Bab berkulat tu tak tahu lah pulak sebab belum bekerja dari rumah lagi sampai office terbiar lama. 


Lepas dah pasang, dah letak semua atas shelf ni memang betul lah banyak barangnya. Saiz dia pun ngam-ngam je dekat ruang tu. Masa pasang ni tunggu Rose Gold Document Holder sampai sebab tak suka document holder kotak tu. Dia pun tunggu masa je nak rabak sebab entah dari zaman bila menapak dekat office ni. 

2 comments

  1. Wood display desk tu nampak lebih kemas dan teratur fail-fail yang disusun. LeYa pun nak cari satu jugak lahh

    ReplyDelete
  2. wahh murahnya. tp klau nk pos ke sbh ni, postage lg mahal dari hrga barang, haha..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.