F&N Sparkling Honey Lemon

Saturday 31 July 2021

Dulu ternampak blogger Kak Sha update entry pasal minuman berkarbonat F&N Sparkling Honey Lemon ni. Disebabkan lama dah tak minum honey lemon, saja nak try jugak sebab Kak Sha kata rasa dia just nice dekat tekak dan tak banyak gas sangat. 


Harga untuk kuantiti 350ml ni dijual di 7Eleven around RM3 kalau tak silap. Harga jual dekat Shopee memang murah lah dalam RM2.50 macam tu. Mungkin boleh dapat lebih murah tapi setakat nak minum sebotol, takkan nak beli dekat Shopee kan? Lagipun tu harga exclude postage. Cukup lah beli dekat 7Eleven je. Dekat bawah office je pun haha

Not bad lah rasa dia sebab madu dengan lemon tu compliment each other jadi kombinasi menarik sama macam bancuhan biasa dekat kedai tu. Beza dia rasa bergas dan sedap nak minum masa sejuk. Nak pulak minum time musim panas macam sekarang memang sedap je dekat tekak. Sesuai lah dengan tagline dia, keenakan teristimewa. Wrapping dekat botol pun comel dengan warna ceria. 

3 comments

  1. Memang best flavour ni. Kalau beli set, memang akan minum yang ni dulu.

    ReplyDelete
  2. Botol dia cute and nampak sedap !

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.