Cheese Cake Tornado CTZ'S Cuisine

Thursday 22 July 2021

Selalunya nampak je Cheesecake Tornado ni berkeliaran dekat wall Facebook. Kali ni nampak sendiri depan mata. Tempting betul bila tengok sebab cheese dia bersepah sana sini. 
 

'Saat TEKAK 'gatal' nak rasa yang MEWAH dan SEDAP. Team Kak Z akan bantu sampai KEK/DESSERT dan bantu 'UBATI' customer2 Kak Z.' - CTZ's Cuisine

Betul la macam owner kek ni cakap sebab bila tekak gatal nak makan kek cheese mewah tapi poket ala kadar je, memang cheese cake tornado ni lah ubat untuk kegatalan tu. Bahan yang Kak Z ni guna semuanya bahan premium so bila makan terasa la creamy cheese dan kek yang lembut gebu. Cheese cake ni sesuai sangat makan masa sejuk. Bila masuk dlaam mulut tu terasa dia mencair. Fuhhh!


Boleh nampak sendiri kan betapa meriahnya grated cheese yang CTZ's cuisine ni tabur dekat cheese cake dia? Berbaloi betul bila tengok ni sebab puas hati dengan visual dia. Kalau buat hadiah pun ngam sebab cantik lepastu sedap. Semerbak bau cheese bila bukak penutup dia. 


Ni close-up cheese cake dia. Boleh nampak kan betapa tebal lapisan cheese dan cream dekat bahagian dalam. Cheesecake ni bahaya kalau makan masa tengah tengok movie ataupun tengah buat kerja sebab tahu-tahu je dah habis. Tangan kanan buat kerja, tangan kiri dok supa masuk mulut. Bila ralit atau fokus bukannya perasan sangat dok mengunyah tu. 

Sekarang ni CTZ's Cuisine tengah fokus dengan 4 produk je - Original Tornado, Red Velvet Tornado, Cheese Cake Tornado dengan Creamy Lychee. Masa beli ni guna packaging lama sebab sekarang CTZ's Cuisine dah guna packaging baru dengan harga baru. Lagi comel packaging yang baru dan lebih secure sebab nampak tebal. Tak mudah terpenyek masa deliver dekat customer. 

Kalau follow Facebook CTZ's Cuisine ni Kak Z selalu jugak buat FB live untuk share rutin dia memasak sama ada bake cake ataupun masak spaghetti. Syok jugak lah layan kalau jenis amatur ni memang senang sangat nak belajar. Tengok pada harga, rasa dengan service CTZ's Cuisine, lepasni repeat lagi lah cerita dia tak pun order je kalau ada majlis dekat office. 

3 comments

  1. Temptingnya tengok cheesecake. Cheese dia banyak gila kot. Puas makan macam ni. Cume kek dia kurang tinggi sikit.

    ReplyDelete
  2. Sedapnya cheese cake tu. Cheese pun banyak.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.