Set Jimat Jumaat Marrybrown Berbaloi-baloi!

Friday 4 October 2019

Fast food terkenal buatan Malaysia yang mempunyai lebih 350 outlet di seluruh negara ni buat kejutan untuk para peminat dengan promosi set #JimatJumaat!


Bagi peminat ayam crispy Marrybrown,  setiap Jumaat, Marrybrown akan menawarkan set 5 ketul ayam goreng crispy dan juga 5 ketul nugget dengan harga hanya RM21.10! Yang best lagi harga ni termasuk dengan caj SST. Bukan senang nak dapat promosi berbaloi macam ni tau!


Tempat lain dengan harga belasan ringgit baru dapat beberapa ketul ayam je. Dekat Marrybrown khas untuk peminat ayam goreng, boleh dapat 5 ketul sama ada original ataupun ayam crispy dan spicy ditambah pula dengan 5 ketul nugget ayam yang lembut isinya dimakan panas-panas. Musim hujan macam sekarang ni bila makan memang terangkat beb!


Bukan setakat jimat je tapi set ni boleh juga dikongsi bersama keluarga atau kawan-kawan sepejabat sebab ayam dia besar. Kalau ada yang dapat bahagian kepak atau paha ayam pun boleh sendawa kenyang sebab isi dia tebal dan sedap. Bila ayam lain macam dikongsi baru lah rapat, baru lah erat!  
Set #JimatJumaat ni boleh didapati pada tarikh :

- 20 September 2019
- 27 September 2019
- 04 Oktober 2019
- 11 Oktober 2019
- 18 Oktober 2019
- 25 Oktober 2019
- 1 November 2019

Tawaran ini sah untuk dine-in sahaja, bukan untuk delivery, bukan untuk ditapau bawak balik dan tidak termasuk dengan minuman dan juga pemanis mulut. Set Jimat Jumaat Marrybrown sah di semua cawangan Marrybrown kecuali di cawangan Marrybrown Genting Highlands, Sunway Lagoon dan semua lapangan terbang. 


Tawaran ni juga terhad sementara stok masih ada tau so jangan bertangguh lama, tengah gaji ni baik serbu cepat. Nanti habis confirm melepas!

Untuk maklumat lanjut berkenaan menu terbaru atau sebarang pertanyaan tentang promosi yang sedang ditawarkan,  sila layari sesawang di bawah :

Facebook : MarrybrownMalaysia
Instagram : Marrybrownmy
Youtube : MarrybrownTv

14 comments

  1. baru first time merasa merrybrown bulan lepas. sedap juga rupanya ayam dia. ni ada set jimat, mungkin boleh rasa lagi lepas ni

    ReplyDelete
  2. Hari ni sis tak pi Marrybrown, mungkin next Friday boleh order set Jimat Jumaat..

    ReplyDelete
  3. Bolehlah singgah MB pada jumaat nanti

    ReplyDelete
  4. sedapnyaa.. tengok post ni rasa nak pergi marry brown terus..

    ReplyDelete
  5. Nanti hari Jumaat nak try juga la

    ReplyDelete
  6. yuhuuu sedapnya ayam goleng MB :)

    ReplyDelete
  7. yuhuuu sedapnya ayam goleng MB :)

    ReplyDelete
  8. terliur pula tengok set terbaru dari Marry Brown ni.. bila lah nak pergi sini pula makan.

    ReplyDelete
  9. Boleh bawak family pegi jumaat ni. Jimat byk

    ReplyDelete
  10. Berbaloi bli time promosi jimat jumaat nie kan..trus lapar tgok ayam marrybrown nie..

    ReplyDelete
  11. yumyumyum
    harap harap marrybrown boleh buka lagi banyak
    jadi lebih banyak orang boleh menikmati tawaran hebat set promo :)

    ReplyDelete
  12. Yeah!! Jom jom enjoy more of this Fri promo coming Fridays with friends & family members ya :D
    Cheers, siennylovesdrawing

    ReplyDelete
  13. Yummy dan berbaloi sangat tu.. Bolehlah ke Marrybrown nanti.. kena save tarikh nie..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.