Unboxing ANAS Mystery Box

Tuesday 28 March 2023


Minggu lepas dengar Ain bercerita pasal ANAS Mystery Box yang tengah viral dekat TikTok, dia dah order satu box katanya. Bila balik rumah tup tup mystery box yang sama sampai jugak. Rupanya adik I beli jugak. Memandangkan dia takkan update entry so biar I update haha

Sebelum ni pun ANAS dah pernah buat mystery box ni dengan harga RM50 sekotak tapi box dia warna pink plain je. Kali ni ANAS guna konsep vintage di mana menggunakan konsep klasik nusantara macam you guys boleh nampak dekat kotak tu. Bila buka dekat dalam pun kesemua kotak menggunakan corak yang sama. 


So apa yang ada dekat dalam ANAS Mystery Box ni?

i. 2 box Inai Che Ta - Red Velvet Special Edition 10ml

ii. ANAS Velvet Cream Liquid Lipstick 2ml

iii. ANAS Magic Lip balm Watermelon 10g

iv. ANAS Magic Lip Scrub Bubblegum 10g

v. ANAS Apam

vi. ANAS Lip Moist Serum 2ml

vii. ANAS Velvet Liptint 5ml

Berbaloi ke tidak beli ANAS Mystery Box? For me, I rasa tak berbaloi sebab harga semua product ni bila you beli dekat luar lebih kurang je. Lepas tu warna dengan perisa product tu pihak ANAS yang akan tentukan dia nak letak apa. Kalau yang jenis kulit cerah, boleh masuk dengan semua warna mungkin rasa berbaloi lah main tikam macam ni tapi kalau yang kulist brownish and dusky atau memang tak berapa gemar warna yang keluar dari kebiasaan, sangat lah tidak disarankan untuk join the hype. 

Kuantiti produk pun haruslah sikit je, sesuai dengan harga dan tu antara sebab kenapa I rasa tak berbaloi. Ada produk yang berat pada packaging semata. Kebanyakan lip product dia boleh pakai dalam 4-5 calit tapi depends pada orang kan, ada yang suka calit banyak kali once dia apply. Ada yang calit sikit dah puas hati. 

Untuk peminat jenama ANAS ni mungkin happy lah kot dapat semua produk dia. Benda dah beli, kita pakai je lah hshs

2 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.