J&T Courier Service Buka Cawangan Di Subang Bestari

Tuesday 30 March 2021


Sekarang ni mudah sangat urusan pembelian barang ataupun nak hantar barang sebab J&T Express courier service dah buka dekat sangat dengan kawasan rumah. Dalam 1km dari rumah macam tu je. Sebelum ni ada Ninja Van dengan Pos Laju tapi dua courier service ni jarang ada dalam option kalau order barang dekat Shopee. Dan sebelum tu ada Citylink tapi dah berpindah ke kawasan lain. 

Dulu nak tunggu lama jugak lah barang sampai, dalam masa seminggu macam tu tapi sekarang ni fuhhh performance mantul kemain. Masa weekend pun ada barang sampai. Tapi rasa kesian jugak lah sebab tak mengharapkan pun barang sampai on weekend which means diorang kena kerja untuk kejar komisyen. Nasib baik hub Subang ni tak pernah ada masalah pekerja rosakkan barang. Alhamdulillah for that. 

4 comments

  1. j&t ni memang laju kalau nak dibandingkan dengan courier lain tapi sayang bila ada sesetengah tempat ada problem.

    ReplyDelete
  2. Lagi mudah nak shopping online kalau macam ni.

    ReplyDelete
  3. Nice. lebih mudah urusan lepasni. Tak payah nak pergi jauh-jauh lagi :)

    ReplyDelete
  4. serious best!! sbb klu order barang... rasa mcm tak sabar sngt dah nak terima kan

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.