Chizu Molasses Fresh Milk With Cheese Pudding, One Utama

Saturday 29 June 2019


Sekarang ni tengah trend milk tea kan, so kita pun cuba lah join sekali apa yang syok sangat tu. Sebelum ni pernah try Tealive tapi hambar so this time try Chizu pulak. 

Kalau nampak dekat Twitter, Chizu antara bubble drink yang sedap, mostly yang rate mesti 10/10. I don't even know what are the criteria involved but yeah that's the rating. 

Satu drink ni RM12.70 so kalau tak suka atau tekak tak mampu terima jangan bazirkan duit. 


Dekat outlet One Utama agak sesak so sebelum order fikir lah cepat apa yang you guys nak order. So I got mine. Lama jugak lah shake supaya semua bahan sebati. 

Drinks dia sedap, bubble dia liat sikit tapi manis just nice but one thing yang turn off, cheese pudding dia. I'm sorry to say this but ermm rasa dia macam telan kahak & ada jugak terbaca komen yang sama. Kalau suka cheese boleh lah ambil yang ni. 

Kalau tak suka, better ambil without cheese pudding. Sampai sekarang tekak melugai lepas habis minum. For me tak berbaloi lah nak spend money and time for this one. First and last walaupun not bad rasa dia. 

5 comments

  1. Sini mcm belum pernah nampak lagi.

    ReplyDelete
  2. Gila harga mahal bagi kak pip la...
    Ntah la, why people so crazy about cheeze nowadays ...
    semua benda nak letak cheeze smpai kat drinks pun ...
    Kak pip stick dgn YOYO sajalah ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha kalau ada yoyo tu muka saya la tu regular customer kak pip!

      Delete
  3. Biasanya kalau harga RM 10 dan ke bawah saya belilah.

    ReplyDelete
  4. so far takpernah try lagi, tak tahula kenapa tetiba jadi trend benda ni

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.