Diary Planner Tahun 2022 Hadiah Dari Managing Partner

Sunday 13 February 2022


Permulaan tahun 2022 ni kena tiup semangat sikit oleh managing partner sebab warga Ram Reza & Muhammad dapat diary planner yang cantik bermotifkan batik. Hadiah kecil ni ditaja sendiri oleh managing partner dengan harapan semua warga RRM akan bersemangat untuk bekerja lepas dua tahun terjejas akibat pandemik. 


This is mine!!! Obviously ambil warna purple because it's my fav colour.

 

Buka je diary planner tu terus nampak sticker RRM dan kata-kata dari managing partner. 


Dekat bahagian depan diary ni ada fun details walaupun I tak lah layan sangat benda ni. 


Bahagian diary planner more like this. I tak berapa suka diary sebab kena ikut tarikh haha. Lagi suka planner sebab dia ada ruang untuk 12 bulan lepastu ruang conteng dekat belakang. Bestnya diary planner ni ada side bar untuk cari tarikh atau bulan yang lebih spesifik. 


Selain motif batik, ada juga corak macam ni. Walaupun I suka dengan corak astronomi dan aurora tapi gabungan warna tak menarik hati sangat. Cantik lagi motif batik tu sebab jelas betul warna ungu dia. Ada yang suka boleh lah pilih yang ni. 

So far belum terisi lagi diary planner tu sebab belum all out guna lagi tapi rasa macam nak tulis to-do-list dalam tu setiap hari supaya tak mudah lupa task yang kena siapkan. Sekarang ni ada banyak nak kena buat kadang sampai terlupa nak siapkan. Bila ditanya baru lah teringat. Itupun kalau ingat. Masuk 30 memang macam ni eh? 

4 comments

  1. I love planner:) thanks for your sharing, I'll waiting for your visite my blog...

    ReplyDelete
  2. Cantik gila corak batik dia.. yup warna ungu dia menyerla sungguh.. Semoga lebih semangat lagi ye Farhana dengan Planner cantik ini..

    ReplyDelete
  3. ha ha ah ha...
    tu baru 30, Fana.
    mcm aida ni, terlebih 40, diingatkan pon lom tentu ingat :) ha ha ha ha ha...

    aida takde planner.
    depends on diari rasmi ofis dan phone je.
    pernah la nak ada planner. tapi tu la, hangat2 taik ayama je :) ha ha ha ha...

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.