Bye Bye Team Liti RRM Oasis!

Wednesday 16 February 2022

Bye bye bukan sebarang bye bye lah sebab tengok muka diorang happy je pergi tempat baru. Tahun 2022 ni RRM Oasis makin berkembang bila makin banyak file litigation masuk menjengah. Masa join RRM tahun 2019, ada la dalam 10 file macam tu. Sekarang ni tak putus masuk baik dari klien sedia ada ataupun yang baru. 


Kalau ikutkan perancangan asal, conveyancing yang nak berpindah ke sini tapi tak jadi so litigation team lah yang ambil alih training centre RRM ni. Memandangkan Omicron dah makin berleluasa, managing partner suruh pindah cepat sikit supaya Oasis tak sesak sangat. As for now dekat cawangan Petaling Jaya dah ada 16 orang dah. Ni pun tengah tunggu beberapa kekosongan diisi, boleh mencecah 20 orang juga dekat sini. Dah seramai warga RRM di HQ dah. 


Training centre ni dah lama dibiarkan kosong sejak pandemik sebab tak boleh buat apa-apa kelas atau training class macam sebelum ni. Masa PKP tu ada beebrapa furniture besar dibawa masuk ke sini. Makin lama makin banyak barang dekat sini. Sebelum litigation team nak berpindah ke sini, Kak Nora just tambah printer machine, upgrade internet sesuai dengan kerja-kerja office dan laminate wooden flooring di bahagian tangga. 


Nampak cantik dan kemas lah area tangga ni cuma dinding je lah kotor sikit sebab bangunan ni berkongsi lagi 2 unit. Nak cat pun kena minta approval owner dulu. 





Semenjak litigation team berpindah ke Dataran Ara Damansara ni belum sempat nak berkunjung ke sana sebab busy dekat oasis. Sebelum team litigation berpindah rasa macam ramainya dekat office ni, kemain riuh-rendah suara memasing tambah kalau time lunch hour ataupun lepas pukul 6. Sekarang ni sunyi je sebab ada 6 orang itupun managing partner jarang masuk sebab busy meeting. Runner pun jarang ada dekat office. 

Nak buat makan-makan pun dah tak meriah macam dulu dah. Jangankan makan-makan, waktu makan biasa pun rasa sunyi je office tu. Hopefully cepat lah kekosongan jawatan kat firm ni terisi supaya meriah balik haha. 

1 comment

  1. Your sharing full translation unfortunately , but greetings from Turkey...

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.