Hadiah Perpisahan Mengejut Dari Zahra

Thursday 24 February 2022

Sumpah terkejut bila dapat tahu dari Nazryn yang Zahra nak berhenti lepastu merajuk sebab tahu dari orang lain. Sebab merajuk dapat lah farewell gift dari Zahra haha 


First time jumpa Zahra pun sebab Litigation HQ nak tumpang guna meeting room office sebab client diorang tinggal area Damansara dan taknak travel ke Setapak semata untuk attend meeting. Dari sembang kenal-kenal sampai jadi rapat. Tapi tak lah rapat gila sebab kitorang busy dengan kerja. Bila Zahra datang menyinggah Oasis, kitorang lunch atau dinner sama-sama lepastu berborak panjang (dibaca gossip). So that's why lah tak ada gambar sama-sama. Wait, actually ada masa kitorang buka puasa tahun lepas tapi dekat handphone lama T.T

So nak dijadikan cerita Zahra datang singgah Oasis untuk drop hadiah mengejut ni dengan harapan I suka. Pffttt orang bagi hadiah kot, siapa je tak suka :')

Masa birthday Zahra I pernah bagi hadiah scented candle supaya stress dia berkurang tapi cepat betul scented candle tu habis sebab Zahra selalu stress dengan kerja hshshs. I can't help dah beyond that. 



Dekat dalam gift box ni ada poskad tulisan tangan. Terharu tengok Zahra emphasize My Kak Anna awwww thanks Zahra. :')

Well this proved one thing, selain muka manis, perangai Zahra pun manis juga. I seriously can talk anything with Zahra. We even share secrets together. Bila Zahra berhenti rasa macam hmmm sedih sebab dah tak ada kawan macam dia dah. Yang layan Kpop sama-sama specifically fangirling over Jungkook BTS, yang menyampah dengan lelaki chauvinist and we do have our target to hate, yang layan kopi masa stress haihhh. 

Walaupun kenal setahun lebih je tapi dah boleh rapat and understand each other, kira susah la nak jumpa kawan macam ni kan? Haihhh malas lah sembang panjang kang sedih lagi :(


The reason Zahra left RRM, of course lah sebab dapat better offer and I'm happy she took it walaupun sedih tapi untuk benda baik kan, haruslah support. Tempat kerja baru Zahra pun area KL jugak so in future bila ada rezeki nak jumpa, Insya-Allah berjumpa jugak. I hope this friendship stays forever. Haengbok Haja Zahra 🤍

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.