PG MALL Support Bisnes Lokal Dengan E-Penjana

Thursday 10 September 2020

Dek kerana covid-19 ramai sangat peniaga terjejas bila satu Malaysia kena patuh dengan arahan perintah berkurung terutamanya peniaga yang mempunyai kedai fizikal. Dah dibenarkan beroperasi pun bisnes tak lah secantik sebelum PKP. 

Berbeza pula dengan bisnes atas talian sampai penuh warehouse semua courier service! Jadi PG Mall come up dengan inisiatif untuk bantu peniaga terutamanya peniaga barangan lokal dengan menjadi platform untuk berniaga dengan cara yang selamat dan bebas covid-19. 


Caranya dengan menyediakan perkhidmatan pembayaran melalui kaedah e-wallets dan payment gateway. Tak perlu nak beratur panjang ataupun patuh limit masa dalam kedai masa shopping. Order, add to cart, chechkout dan tunggu barang sampai. 

PG Mall merupakan platform e-dagang No.1 Malaysia yang ditubuhkan sejak tahun 2017 dengan konsep ConsuMerchant dan merupakan satu-satunya platform e-Dagang tempatan di Malaysia. PG Mall adalah Top 3 E-commerce site di Iprice insight report!  

E-Penjana Shop Malaysia Online



Di bawah Pelan Pemulihan Ekonomi Jangka Pendek (Penjana), PG Mall telah pun diiktiraf oleh kerajaan Malaysia, MDEC [Malaysiaa Digital Economy Corporation] sebagai platform membeli-belah di bawah inisiatif e-Penjana. Dengan bertujuan membantu merancakkan perbelanjaan pengguna di Malaysia membeli-belah secara atas talian.

Untuk New Shopper, RM25 OFF dengan pembelian minima sebanyak RM80 manakala untuk Existing Shopper pula RM20 OFF untuk pembelian minima sebanyak RM100. Bukan setakat tu sahaja, PG Mall bermurah hati bagi caj penghantaran percuma bernilai RM8!

Kalau nak diskaun lebih banyak lagi boleh check dekat FB live PG Mall sebab ada peluang nak menang baucar 50% diskaun secara ekslusif. Promosi ni dari Malaysia kepada Malaysia je tau. Dah boleh usha website PG Mall dah untuk shopping dekat SANA

Proudly Local


Tapi sebelum tu, suka untuk maklumkan yang PG Mall buat kempen Proudly Local bermula Julai 2020 hingga Disember 2020 untuk rakyat Malaysia membeli-belah barangan keperluan rumah supaya dapat membantu dan menyokong barangan keluaran tempatan. #BarangBaikBarangKita 
Hulurkan rasa sayang kita di PG MALL

Untuk maklumat lanjut :

Website: www.pgmall.my https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=560
Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #PGMall4u #Cashback #points

4 comments

  1. love to shop at PG mall jgk !!!

    ReplyDelete
  2. memudahkan urusan shopping online..terbaik

    ReplyDelete
  3. Pasti seronok shopping kat PG mall :)

    ReplyDelete
  4. Mudah nak beli apa2 pun bila banyak kedai dan platform e-dagang yang guna ewallat ni.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.