Roket Pemasaran Momentum 2019 : Nak Tarik Pelanggan Sasar Bantu 50,000 Usahawan

Sunday 26 May 2019

Roket Pemasaran Momentum yang diterajui oleh Najib Asaddok, pakar pemasaran online sejak tahun 2009, trainer dan penceramah, penulis buku motivasi dan pemasaran Roket Emel, Roket Bisnes, Momentum Bisnes, Roket Pemasaran Momentum dan 4 Turbo Copywriting yang berpengalaman dalam dunia jualan sejak tahun 2005 kali ni tampil dengan Roket Pemasaran Momentum : Nak Tarik Pelanggan yang menyasarkan untuk membantu 50,000 usahawan di Malaysia melalui pemasaran online.


Objektif utama kempen ini adalah untuk membantu usahawan memahami strategi bagaimana memasarkan produk atau perkhidmatan secara online, menarik ramai pelanggan dan meningkatkan jualan. Produk Momentum Internet Sdn Bhd merupakan sistem, latihan, coaching, apps, customer management system dan penerbitan bahan-bahan pemasaran online.


Jumlah rakyat Malaysia yang online setiap hari seramai 24 juta orang yang mana merupakan satu peluang besar untuk usahawan di Malaysia mencari target customer dalam membantu mengembangkan business mereka bukan sahaja lebih dikenali malah mendapatkan keuntungan berlipat kali ganda. 

Angka 50,000 yang disasarkan bersempena ulang tahun ke-5 Momentum Internet Sdn Bhd dan juga fokuskan 5 jenis industri untuk dibantu seperti fesyen, makanan, kesihatan, kecantikan dan juga perkhidmatan.  


Kalau sebelum ni cuma tengok Najib Asaddok bagi tips pemasaran online melalui media cetak dan sosial media sahja, kali ni dapat peluang jumpa depan mata. Betul kata dia, sesi coaching dan dengar tips pemasaran online yang dia share, tak terasa langsung masa berlalu sebab banyak sangat ilmu dan point penting yang dia tekankan dalam satu masa.

Tambah pula bila dijemput untuk berada dalam satu dewan kecil dengan team Ultimate - usahawan yang berjaya di bawah sesi coaching Najib Asaddok, rasa semangat dan aura positif lebih kuat. Momentum Internet menekankan nilai kekeluargaan sebab Najib percaya individu yang menjaga keluarga pasti dapat memimpin dengan baik. Pertama kali jumpa tapi dah rasa mesra. Vibe yang agak susah nak dapat dalam satu komuniti hebat dan besar.


Uniknya seminar Roket Pemasaran Momentum 2019 ni bila Momentum Internet Sdn Bhd menawarkan seat serendah RM1 sahaja dengan nilai ilmu pemasaran online yang hebat dalam masa 6 hingga 12 bulan.

Momentum Internet Sdn Bhd dan Najib Asaddok sendiri dah berjaya membantu 38,000 usahawan di Malaysia dengan produk mereka. Mana tahu angka seterusnya ada nama bisnes anda, jom daftar seminar dekat sini dengan klik dekat gambar di bawah. 


Layari juga untuk lebih info tentang PEMASARAN ONLINE oleh NAJIB ASADDOK di :
www.50Kusahawan.com 

20 comments

  1. Cr penyampaian Najib Asaddok mmg terbaik.. setiap pe yg di sampikn mmg xboring. De je isi yg penting..

    ReplyDelete
  2. Bagus ada acara sebegini - lebih ramai peniaga boleh menambahbaik skill memasing dan sekaligus meningkatkan pendapatan diri. InsyaAllah, Rawlins macam nak try daftar la kelak.

    ReplyDelete
  3. Najib Assadok ni femes juga setahun dua ni. Dia ni siapa? Sekarang ni banyak betul kelas bisnes marketing. Jaga diri tau.

    ReplyDelete
  4. Betul, mana ada peluang untuk belajar kita patut rebut peluang sebab macam-macam bisnes yang kita boleh ceburi sekarang ni untuk dapatkan pendapatan.Seminar macam ni pun nampak sangat bagus lebih-lebih lagi penceramahnya orang yang hebat

    ReplyDelete
  5. platform memperkenalkan bisnes yang mungkin dapat merubah nasihb kita..cara marketing dia pun not bad..nampak bertenaga da hebat juga

    ReplyDelete
  6. tak kenal siapa dia sangat.tapi bagus siapa yang nak belajr semua nibolehla masuk seminar dia..yela kadang orang zero ilmu..nak ada orang bagi semnagat..nak ilmu lebih..bgus ada macam ni

    ReplyDelete
  7. first time dengar najib asaddok berckap ...terus minat nak join seminar dia..dahlah murah sgt..mana nak dapt ilmu dgn RM1 kan

    ReplyDelete
  8. wahhh 1 ringgit je nak masuk kelas Najib Assadok nie ? murah ebtul tu. kena ambil peluang nie untuk timba ilmu strategi marketing internet. rugi kalau tak join.

    ReplyDelete
  9. Bagusnya kalau pandai bisnes dan pandai promote dalam pemasaran ni kan.. kalau yang sedang nak mula bisnes elok sangat join seminar macam ni..untuk persediaan

    ReplyDelete
  10. Mmg bagus kalu nak perkenalkan perniagaan gunakan medium online nie.. Selain mengikuti perkembangan semasa, lebih dkt pd pengguna.. Yelah... Semua skrg gunakan media sosial je utk berkomunikasi atau membuat pembelian

    ReplyDelete
  11. Yang pasti ilmu yang dapat mesti mantap kan.. hehe

    ReplyDelete
  12. Very good to have this kind of programs. Can learn a lot about business. Thank you for sharing.

    ReplyDelete
  13. Bagus ya program macam ni, macam2 ilmu pemasaran online leh dapat. Rugi pulak rasanya tak join hari tu

    ReplyDelete
  14. serendah RM1 sahaja?? murah tu.. ye mengadap intenet memang senang tapi kalau nak menjana pendapatan melalui intenet kena ada ilmu. Ha, baru la bisnes kita meletopsss kan...

    ReplyDelete
  15. Best pg dengar ceramah program ni bg org ada bisness mmg elok dengar

    ReplyDelete
  16. tak sempat nak daftar dia punya kelas.. terasa rugi .. kena pinjam atau minta dari mereka yang datang .. agak agak ada nak kongsi tak

    ReplyDelete
  17. Betul..sangat rugi bagi ssape yang join kelas dengan harga RM 1.00 tu sebab mana de nak jumpa kelas seminar yang harga murah macam tu.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.