Supper di Paparich Citta Mall

Saturday 23 June 2018

Penghujung Ramadhan lepas bosan lepas berbuka di Laman Kayangan, rasa nak dating lama sikit sebelum dia balik kampung untuk beraya so we decided to go for a supper date. At first macam craving nak minum Starbucks tapi macam malas pulak sebab takut tak habis. Perut rasa macam penuh masa tu. 

So lepak dekat Paparich je minum mocha tapi bila tengok menu rasa tergoda pulak dengan Naan with Minced Chicken Cheese dia. Since I'm the one yang isi borang order so he didn't know I ordered that menu. Bila sampai he was like 'kata kenyang tadi?'  

He he he je macam biasa. 

Dia order white coffee je. But ughh pahit. Mine also same. Menyesal tak order Honey Lemon since its my fav. 

But but but I've fallen in love with this naan minced chicken cheese! Memang sedap sangat & terasa cheese dia. Roti naan tu dia bakar so terasa crunchy bila makan. Walaupun ada bawang tapi tak potong rasa sedap minced chicken tu. Perfect! Lepas ni boleh repeat order lagi. 


Remember I said earlier, I'm full? So yupp betul lah tu kenyang. Jenis senang tergoda dengan makanan ni memang bahaya. Makan tak banyak mana pun, takat nak rasa je tapi tu lah jarang nak jumpa kedai yang ada small size plate. So tapau bawak balik rumah je cerita dia. 

Esok pagi makan as breakfast tapi tak panaskan pun sebab malas but rasa dia tak jauh lari pun dengan makan panas-panas. So yupp, another reason why to love this menu. Harga sepinggan RM8.96 tak termasuk service tax. Sepinggan tu ada 4 potong which is for me quite kenyang jugak lah makan sebab besar dan tebal. Daging pun banyak. Memang berbaloi lah beli.

Kalau singgah Paparich, try lah menu ni :)

7 comments

  1. Wow..roti nan tu menggiurkan, macam waffle pulak. Biasa makan yang lembut tu je. Ni lain dari yang lain.

    ReplyDelete
  2. memula tgk igtkan waffle ;-)

    ReplyDelete
  3. paparich ni, aida x pernah lepak makan2 lagi, farhana.
    sebab kat area rumah ni, takde yg terdekat :)
    mcm menarik.
    ada time nanti nak try.
    aida memang suka lepak tempat cenggini.
    coffee. roti bakar. teh tarik.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.