Pasu Kaca RM2 Mr. DIY

Tuesday 20 April 2021

Minggu lepas singgah Mr. DIY sebab nak beli tumblr baru since yang dekat rumah dah buang dah sebab dah lama pakai. Biasalah kalau masuk Mr. DIY mesti la ada barang lain yang tersangkut tanpa sengaja macam pasu kaca RM2.70 ni. 


Alasan tersangkut mesti lah sebab cantik padahal bukannya ada bunga pun dekat rumah. Dah lama nak pergi ke Lee Wah Florist tapi tak sempat lagi. So kita ambik je bunga plastik buat cukup syarat haha. Pasu ni tak lah tinggi sangat tapi berbaloi lah dengan harga dia kan?


Jalan pulak dekat area kaunter tu ternampak batu hitam ni. Grab jugakkkkk walhal tak tau pasaipa nak beli. Nasib baik muat letak dalam pasu kaca tu. Nampak cantik pulak bila masuk dalam pasu haha batu tu pun murah dalam 2 hengget lebih je. 


Letak dekat meja kerja so kalau hilang idea je tengok pasu kaca tu. Tapi kalau datang penyakit M memang tak boleh buat apa dah. Tidur aje pengubatnya gittewww

6 comments

  1. Kalau dah memang jenis orang kreatif, memang ada saja ideanya. Cantik betul batu hitam masuk dalam pasu kaca bubuh bunga hiasan!

    ReplyDelete
  2. cantik, jeles tengok orang boleh ada bunga2 kt rumah... rumah akak kalau ada bunga abis la dikerjakan budak berbulu

    ReplyDelete
  3. wow cantik! kena gi cari jugak ni haha

    ReplyDelete
  4. Hahahaha betul tu, kalau datang penyakit M, memang tak ada jawapan lain selain tidur :D

    ReplyDelete
  5. Cantik pasu dan batu tu.. Memang kena sebagai hiasan.. Naik seri bunga..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.