Photoshoot Bajet Untuk Company Profile Ram Reza & Muhammad

Thursday 24 September 2020

Dari minggu lepas kitorang dah plan untuk buat photoshoot dekat office sebab nak replace gambar-gambar lawyer dalam company profile sebab figure dalam tu dah kerja dengan company lain. Ada yang dah buka firm sendiri dah pun so tak proper lah nak guna lagi kan?

Tapi kitorang tak hire any photographer pun sebab ada DSLR plus nak ganti dua tiga keping gambar je pun. Yang selebihnya kitorang photogedik je banyak hshshs

Yang lain boleh buat eposters untuk kegunaan akan datang. Dalam perancangan jugak ni untuk update tentang law firm dan basic content tentang akta ataupun apa-apa je lah yang related dengan company secretary ataupun corporate matter. 

Asalnya nak buat satu hari je tapi sebab boss ada emergency matter so anjak la sampai 2 hari. Thanks to photography skills Amy, kitorang dah berjaya siapkan dalam masa dua jam sehari. Jadi lama sebab taknak nampak awkward sangat dan tak nak nampak skema sangat. 

So ni lah hasilnya.....









Semua gambar ni raw so memang tak cantik lagi lah lagi pun photoshoot bajet je hahaha ni je lah yang termampu kitorang boleh buat. Actually ada lagi pose yang dalam perbincangan tak dapat nak shoot sebab ada tragedi meja nak roboh sebab kitorang alih sana sini. 

Sejam jugak lah nak betulkan balik meja tu. Dah la berat, habis berpeluh semua orang, hilang terus mood nak bergambar. So kitorang postpone kepada tarikh yang entah bila pulak nak buat entah......

5 comments

  1. Raw pun cantik. Lepas dah edit mesti bertambah-tambah gempak kebabom gambar2 nya kan....

    ReplyDelete
  2. cantik2 semua gadis2 dalam ni..:)

    ReplyDelete
  3. hehe nice.. Jemput join my GA. :) http://www.aimisyahirah.com/2020/09/special-september-giveaway-by-misya.html

    ReplyDelete
  4. ok lah tu farhana :)
    edit2 skit nnt meletops la gmbar semua tu hehee

    ReplyDelete
  5. i saw your ig story ,sampai patah mejaa hahaha

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.