Day 10 Quarantine : Pakej Ransangan Ekonomi

Friday 27 March 2020

Jam 3 petang ada Perutusan Khas Perdana Menteri tentang Pakej Ransangan Ekonomi Prihatin Rakyat. Sebanyak 29 jenis bantuan disalurkan kepada rakyat baik awam mahupun swata. 

"We are not perfect, but we are doing the best we can to pull through this crisis together, as one nation. God willing, we will come out stronger when this crisis ends and the dust settles."  - TS Muhyiddin Yassin






























Pakej Ransangan Ekonomi Prihatin Rakyat ni merangkumi semua aspek and I have nothing to complaint for. I got my eyes on loans dan subsidi upah sebanyak RM600. Kalau khabar angin RMO dilanjutkan sehingga hujung April, then I feel safe and secure sebab majikan tak boleh buang pekerja dan duit akan cukup untuk bantuan makanan. 

Stay at home and stay safe during this pandemic. 

4 comments

  1. satu je nak minta lepas dibagi semua tu, duduk rumah diam-diam. Kalau tak faham jugak, tak tau la kan.. ^^

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah
    Rezeki dikongsi bersama

    ReplyDelete
  3. Rezeki kita dapat PM baik macam tu. Semoga PM kita diberikan kesihatan dan keteguhan iman untuk memimpin rakyat Malaysia

    ReplyDelete
  4. ARMANI POKER

    PROMO BARU DI ARMANI POKER

    BISA DEPOSIT VIA PULSA
    BANYAK BONUSNYA

    Yuk join sekarang juga , Poker online Terpercaya hanya di ARMANIPOKER , berlabel IDN POKER , di jamin 100% anti bot Player Vs Player.

    ditunggu kehadiran di ARMANIPOKER ya !
    Minimal depo 10k
    Minimal wd 50k
    Whatapps : +6287830298557
    Link Alternatif : Adujotos.site | armanipokers.i

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.