Tea Time Di Will You Cafe, Oasis Village Ara Damansara

Tuesday 31 December 2019


Dah lama tau nak makan dekat sini sebab best tengok koleksi buku dekat sini. Dah la susunan kemas sangat, bersih berkilat pulak tu. 

Dulu suka jalan-jalan dekat Oasis Village ni lepas lunch hour sebab nak exercise kaki. Dah kenyang makan kang tertidur pulak macam ular sawa. 


Oasis Village ni tak ramai orang sangat lagipun kedai dah banyak yang tutup. Petang tu boss suruh cari frame dekat area sini so sementara tunggu frame tu siap, lepak lah dekat sini kejap. 

Nak duduk sini tak order apa-apa macam segan pulak nak pulak anak aunty tu autism so sambil tolong dia lah. Aunty ni baik sangat tau, senyum tak pernah lekang. 






Lagipun nak tunggu pukul 4 tu agak lama lah so order brownies muffin. Officemate order hot chocolate sebab dia suka minum chocolate. Harga tu standard Damansara lah hshshshs


Muffin dia okay lah for me, tak la teruk sangat, tak lah sedap sangat. Okay lah nak telan sekali pergi. Konon je nak baca buku sudahnya main board games dekat sini. Malas nak baca sebab nanti tak habis kena sewa pulak. Bila dah balik nanti bukannya nak baca pun. Buku kat rumah pun tak habis baca. 

Nak sewa buku dekat sini RM24 ringgit sebagai deposit. Nanti you guys dah pulangkan, dapat la balik RM18 itupun kalau pulangkan dalam keadaan elok lah. 


Dekat sini dah tak jual lunch dah macam dulu. More focus on sandwich, pasta, cake macam tu lah. Tak tahu kenapa dah tak ada lunch, nak jimat kos kot. Tak pun tak sempat nak masak sebab condition anak dia. 


Will You Cafe ni dekat dengan event space, Mindspace. Dekat Oasis Village ni memang banyak event space and I just found out yang event space sekarang dah makin banyak dekat area KL/Klang Valley. Anyway, kalau datang Oasis Square ni singgah la lepak Will You Cafe.

4 comments

  1. Cantiknya cafe dia.. Kalau masuk ini memang tak keluar dah.. hahaha

    ReplyDelete
  2. main poker dengan banyak penghasilan
    ayo segera hubungi kami
    WA : +855969190856

    ReplyDelete
  3. Thanks a ton for finding the time to line all of this out for us. This kind of posting has been quite helpful if you ask me. A huge collection of all the Celebrity net worth of the world. How much is celebrity worth? Compare yourself to your favorite celebrity.

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum Wr Wb

    Adakah anda mempunyai masalah kewangan dan anda sedang mencari bantuan dengan pinjaman tulen, kami di sini untuk membantu anda dengan pinjaman untuk memudahkan perniagaan anda dan menyelesaikan semua hutang anda, kami menyediakan semua jenis pinjaman, besar atau kecil, ini adalah peluang anda untuk kebebasan kewangan. tawarkan perkara berikut.

    √ Pinjaman Perniagaan Besar

    √ Pinjaman Perniagaan Kecil

    √ Pinjaman Rumah Baru

    √ Pinjaman kereta

    √ Pinjaman Ladang Besar atau kecil

    √ Pinjaman untuk projek jangka panjang atau jangka pendek

    √ Memulakan pinjaman perniagaan

    √ Koperasi Pinjaman

    √ Pinjaman untuk Projek sedia ada

    Mengapa anda perlu memilih kami.

    + Kami memberi pinjaman pada kadar faedah yang sangat rendah

    + Tidak peduli di mana negara anda berasal, kami akan meminjamkan anda.

    + Proses kami sangat mudah dan mudah. sangat orang boleh memahaminya.

    + Kami adalah syarikat yang sangat jujur dan boleh dipercayai.

    + Kami tidak memberikan maklumat peribadi anda kepada sesiapa sahaja,

    Maklumat anda selamat dengan kami.

    Matlamat utama kami adalah untuk memberi pinjaman seberapa banyak yang anda mahu dan bersedia untuk mendapatkan pinjaman, anda perlu mengatakan kepada diri anda cukup, anda tidak boleh terus membiarkan kekurangan wang menghadkan pertumbuhan perniagaan anda. hubungi kami dengan maklumat hubungan kami di bawah dan marilah kita bersatu dengan memberikan pinjaman yang akan membantu mengembangkan perniagaan anda. Anda tidak perlu bimbang, kami sangat boleh dipercayai dan bersedia memberi pinjaman kepada anda.

    Hubungi kami dengan:
    Syarikat: Firma Pinjaman Femi Otedola
    E-mel: femiotedolaloanfirm@gmail.com
    E-mel: femiotedolaloanfirm1@outlook.com
    WA: +1 (469) 464-5833 (Chat Only)
    WA: +1 (806) 395-2203 (Chat Only)

    atau lawati Laman Web kami dan gunakan Hubungi Kami dan kami akan membalas anda.

    Laman web: https://femiotedolaloanfirm.blogspot.com

    Hubungi kami hari ini dan mari membantu mengembangkan perniagaan anda.

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.