Pagalpanti Promotion Fashion Files : Kriti Kharbanda

Thursday 5 December 2019

Last actress for this movie promotion finally! Kriti Kharbanda ni mungkin tak famous mana lah tapi suka tengok fashion style dia sebab dia suka dengan style yang simple but chic and funky.

1. Trailer Launch



Promotion events starts with trailer launch where Kriti keep it simple with only one tono colour for her main outfit. Kriti mengenakan corset dress berwarna oren dengan gabungan oversized belt berwarna oren dari koleksi Nauman Piyarji. 


Its a great thing bila Kriti pilih untuk kenakan solekan nipis di muka tapi lebih okay kalau Kriti do some ponytails for her hairstyle sebab gaya rambut dia tutup kecantikan earrings where I cannot find from which collection.

2. Casual Chic

I will vote this upper look because she looks super cute with that white oversized earrings dengan off shoulder white top with stylish printed. Super chic bila dia simpulkan top dia di bahagian tepi. 

Tapi untuk bottom part, agak tak sesuai bila dipadankan dengan mini ruffle skirt berwarna hitam dan heels berwarna neon hijau. Well one must go and I vote for that skirt. 

3. Denim Look


Aced the look dengan padanan off shoulder stylish layer top denim dari koleksi Topshop dengan tali pinggang denim dan seluar jeans. Kali ni Kriti buat pilihan tepat untuk gayakan semi ponytail dan serlahkan earrings berbentuk bersaiz besar berwarna emas. Love that lilac pump heels!

4. Going Tulle


Kriti memilih tulle off shoulder mini top berwarna merah dipadankan bersama seluar atas pinggang berpotongan lurus dan besar dengan warna yang sama dari koleksi Maiti Shahani yang bertemakan musim panas. Strap heels dengan warna yang sama dengan outfit. 

Hot Look of Kriti Kharbanda

Love her hairstyle and symmetrical circular extra size gold earrings dari Shoplune dengan solekan nipis dengan lipstick berwarna pink. Lagi cantik kalau dia go bold dengan lipstick merah pekat. Nampak lagi vogue and stylish.

5. Sizzling Tangerine


Warna yang sama dengan trailer event tapi kali ni Kriti nampak lebih menawan dengan satin tangerine dress dengan high slit dari koleksi Deme Love. Fun fact Deme Love adalah butik pakaian cinta hati Arjun Rampal, Gabriella Demetriades. 


Gaya rambut lurus dengan solekan tipis dihiasi dengan earrings berwarna emas dan strap heels metallic serlahkan gaya Kriti. This look is perfect! 

6. Floral Abstract


The best look! Floral abstract printed top dipadankan dengan mini skirt dengan corak yang sama serlahkan potongan badan Kriti dan gaya feminin. Perfect hairstyle with minimal makeup look dipadankan dengan pointed heels berwarna putih dihiasi dengan some accessories berwarna emas. Kinda vintage vibe sebab tu sekali pandang je terus cinta dengan gaya ni. 

7. Bare Minimum


Not a fan of this look walaupun simple je sebab gaya ni terlampau plain dan kosong. Kriti pilih untuk mengenakan bralette satin berwarna oren yang dipadankan bersama high waist satin pants dari koleksi ZARA. Masuk ni dah kali ketiga Kriti pilih tona warna oren. 

Dengan gaya rambut lurus dan lepas bebas tanpa sebarang aksesori kecuali seutas jam. But I do love her pointed heels dengan floral printed. Bila tengok heels dia waktu musim panas ni, rasa craving pulak aiskrim paddle pop. Looks nyumm!

8. Another Denim


Kali ni Kriti pilih bustier denim dan seluar denim dari koleksi Shahin Mannan. Tak jauh beza dengan gaya sebelum ni bila Kriti mengenakan solekan nipis dan earrings bersaiz besar. Sepasang strap heels neon melengkapkan gaya musim panas. 

9. Floral Fresh


Fresh looks dari Kriti bila dia mengenakan one off-shoulder mini dress dengan corak bunga kecil berwarna pink dan putih yang dipadankan bersama belt hitam dari koleksi Giambattista Valli x H&M. Sepasang pointed heels bercorak stripe, gaya rambut poytail dan solekan smokey lengkapkan gaya girl-next-door. 

10. Mini Lilac


Untuk outdoor promotion, Kriti pilih untuk mengenakan off shoulder mini dress berwarna lilac dan hiasan ropol organza putih. Dress mini berwarna lilac yang digayakan Kriti dari koleksi Appapop ni berharga Rs4k! Nampak simple tapi boleh rabak poket untuk copy gaya ni. Kriti nampak cantik dengan padanan pointed heels berwarna silver metallic. 

11. Beach Flair


Outfit dari pereka Bhumika Sharma ni boleh dipakai masa bercuti di pantai ataupun pergi traditional event. Padanan yang tepat dari Kriti bila gabungan cropped blouse bermotifkan corak abstrack berwarna putih dan merah yang dipakai bersama cape labuh dengan corak yang sama. 

Melengkapkan gaya musim panas dengan seluar berwarna beige dan heels berwarna krim. Bukan setakat outfit je tapi earrings dia pun sama cantik dengan makup neutral dan gaya rambut low braid. 

Most of her style memang simple dan cantik walaupun ada yang misfit but I enjoy watching her wardrobe for Pagalpanti movie promotion events. She looks happy and comfortable in her OOTD. Looking forward for her next event!

Post a Comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.