Tealive Mango Pop Pop Pearls Milk

Thursday 5 December 2019


Minuman baru keluaran Tealive bertemakan pop pop pearls dengan dua flavor - mangga dan strawberi. Harga untuk saiz regular, RM 7.90 meanwhile yang bersaiz besar RM 8.90 secawan. 

Selalu jugak nampak tweet kata pop pop ni sedap nak pulak bila dia meletup dalam mulut. So tergedik la jugak kaki ni nak pergi Tealive pilih pop pop mango. 


Agak kecewa la dengan menu ni sebab susu campur mangga dengan strawberi since I tak suka flavor strawberi. Gabungan dia tak berapa diterima tekak lah. Nasib baik pop pop dia banyak boleh lah selamatkan lidah dari tercemar dengan rasa strawberi. 


Puas hati kalau beli minuman ni walaupun mahal sikit sebab pop pop dia banyak. Bila meletup tu tak la melampau macam aiskrim Paddle Pop tapi boleh lah nak experience meletup dan melt dalam mulut. 


Even drinks dah habis pun, pop pop dia banyak lagi dekat bawah. Best bila makan pop pop banyak-banyak dalam mulut.

Lepas ni memang tak lah nak beli sebab tak suka strawberi but a nice experience for me anyway.

4 comments

  1. Haritu nak try tapi dah habis pulak masa Nani pergi. Teringin gak nak rasa sebab Nani peminat strawberry. Hiks

    ReplyDelete
  2. Saya rasa nak try tapi disebabkan tak minat perisa strawberri, x jadilah nak try. Kalau dia buat air mango + pop pop mango, mungkin saya akan try.

    ReplyDelete
  3. Wah.. minuman baru.. Bestnya bila dia pop pop dalam mulut..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.