Menang Segmen Tambah Duit dengan Kerja Part-Time

Saturday 11 August 2018

11 Julai yang lepas ada join Segmen Tambah Duit dengan Kerja Part-Time dari blogger Ejulz. Masa dia announce nak buat segmen pun dah teruja nak join sebab nak curi traffic dia hihi lagipun nak meriahkan segmen disamping support rakan blogger. Tak sangka langsung terselit rezeki dekat segmen ni. 


Memang bersyukur sangat dapat menang hadiah dari segmen yang dianjurkan ni. Terima kasih yang sudi datang blogwalking ke sini dan drop komen/doa. Terima kasih Ejulz bagi hadiah bermanfaat sebab menang buku. Bertambah lah koleksi buku dekat mini library tu. 

Selasa lepas dah sampai dah hadiahnya tapi asyik lupa nak update. Buku pun tak berbuka lagi untuk dibaca. Jauh datang dari Kuching, Sarawak. 


Anyway, thanks for the gift and harapnya ada banyak lagi lah segmen lepas ni sebab nak menang lagi :P

11 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.