Tauhu Bergedil Subang Bestari

Saturday 11 August 2018

Jumaat lepas officemate order tauhu bergedil dengan akak dekat area office sebab dekat dengan tempat kerja. Order tu actually kali kedua sebab before this dah pernah order tapi tak cukup sebab sedap sangat. 


Kali kedua ni kitorang join makan sekali sebab sedap katanya. Try makan satu memang sedap, bukan sebab sedap orang belanja tapi memang sedap lah cicah pulak dengan sambal kicap dia. Bahan dalam tu pun puas hati makan sebab banyak bukan kentang ataupun isi tauhu semata. Makan panas-panas pedas-pedas memang umpphhhh!


Sebelum ni ada juga makan yang jual dekat bazaar tapi begedil dia rasa masam. Mungkin sebab buat awal tapi tak mungkin juga sebab hari sebelum tu okay je. Terus taknak beli dah pastu tahan je kempunan tu. Nak buat memang malas sebab craving berapa ketul je tapi masak berbakul. 

Sekarang dah bahagia dah sebab dah tahu mana nak cari. Yang mana duduk area Subang Bestari boleh lah try tauhu bergedil akak ni okay. Here some details for your reference :

Tauhu Ayam 12pcs RM10
Tauhu Daging 12pcs RM15

- Self Pickup Apartment Damai
- COD beserta caj oleh Runner

Akak Tauhu Bergedil - 019-392 7972

Have a nice day guys!

17 comments

  1. Wow sedap niiiii.. tak pernah try lagi tapi tgk mmg sedap sebab aku suka begedil n tauhu 😁

    ReplyDelete
  2. dok tengok orang share ni tapi x penah rasa lagi.. nak kena cari sebab buat sendiri memang malaaaaih =P

    ReplyDelete
  3. ya Allah sedapnya sis... bak mai sini skit... hehe

    ReplyDelete
  4. Nampak sedap nie, Kak Sue pun dah rasa Tauhu Bergedil juga tapi orang lain punya..

    ReplyDelete
  5. saya tak pernah try lagi walaupun makanan ni dah viral

    ReplyDelete
  6. sedapnya farhana... Terliur pulak tengok.

    ReplyDelete
  7. harga berpatutan dgn kelazatan yang dirasa, lagi2 kuantiti pun banyak :))

    ReplyDelete
  8. warghh so sedap/ this one my favorite >.<

    ReplyDelete
  9. Berbaloi bayar kalau gitu penuh isinya..

    ReplyDelete
  10. gambar bergedil tu memang menggoda..hihi

    ReplyDelete
  11. Alahai, rasa teringin pulak nak makan tauhu bergedil ni. Kat Perlis tak pernah jumpa pun...

    ReplyDelete
  12. Ya Allah awak.. terliur pulak rasanya malam2 gini bila tgk makanan bergedil...🙊🙊 saja jea kan nak bagi akak lapar nie..hihihi

    ReplyDelete
  13. tak pernah makan lagi bergedil ni..tapi nampak sedapp jer

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.