Saksikan program Korea terhebat ditayangkan di Astro pada Oktober ini

Tuesday 3 October 2023

Saksikan program Korea terhebat ditayangkan di Astro pada Oktober ini | Evilive, My Dearest Part 2, Perfect Marriage Revenge, GBRB: Reap What You Sow dan lebih

Saksikan program Korea terhebat ditayangkan di Astro pada Oktober ini

• Bulan Oktober ini, semua peminat hiburan Korea boleh berhibur dengan K-drama, K-filem dan program pelbagai yang ditayangkan di Asto menerusi ONE (Saluran 393 HD), K-Plus (Saluran 396 HD) dan tvN Movies (Saluran 416 HD). Peminat juga boleh strim episod-episod yang disediakan di On Demand dan Astro GO pada bila-bila masa, di mana jua.

• Peminat boleh menikmati program Korea terhebat, termasuk:

o Drama jenayah Evilive, ditayangkan pada Hari Yang Sama dengan Korea, menampilkan Shin Ha-kyun, Kim Young-kwang, dan Shin Jae-ha, bermula 14 Oktober di K-Plus (Saluran 396 HD).

o Drama romantik My Dearest Part 2, ditayangkan pada 24 jam selepas Korea, membariskan Nam Koong-min, Ahn Eun-jin, Lee Hak-joo, Lee Da-in dan ramai lagi, bermula 14 Oktober di ONE (Saluran 393 HD).

o Drama romantik Perfect Marriage Revenge, ditayangkan 24 jam selepas Korea, menampilkan Sung Hoon, Jeong Yu-Min dan ramai lagi, bermula 29 Oktober di K-Plus (Ch 396 HD).

o Filem komedi romantik My Worst Neighbour, dibintangi oleh Han Seung-Yeon, Lee Ji-Hoon dan ramai lagi, pada 21 Oktober di tvN Movies (Saluran 416 HD).

o Filem berinspirasi Rebound, dibintangi oleh Ahn Jae-Hong, Lee Sin Young dan ramai lagi, pada 14 Oktober di tvN Movies (Saluran 416 HD).

o Program pelbagai GBRB: Reap What You Sow, dibintangi Lee Kwang Soo, EXO’s D.O., Kim Woo Bin dan Kim Ki Bang, bermula 18 Oktober di tvN (Saluran 395 HD).

Nota: Sila rujuk senarai di bawah untuk maklumat lanjut.

• Untuk maklumat lanjut, layari content.astro.com.my.

Senarai Program

1. Evilive [Hari Yang Sama dengan Korea] [Tayangan Perdana] 

14 Oktober, Sabtu & Ahad, 10.30 malam, K-Plus (Saluran 396 HD)

Han Dong-soo (Shin Ha-kyun) merupakan seorang peguam yang berdedikasi, namun dia telah memilih seorang banduan secara rawak untuk bekerja dengannya. Beom-jae menyaksikan perubahan Dong-soo yang sebelumnya rasional, tetapi berubah ke sisi yang lain setelah mengendalikan sebuah kes. Kes tersebut melibatkan Seo Do-Young (Kim Young-Kwang), seorang ahli kumpulan jenayah berprofil tinggi.

2. My Dearest Part 2 [24 jam selepas Korea] [Tayangan Perdana]

14 Oktober, Sabtu & Ahad, 9.45 malam, ONE (Saluran 393 HD)

Drama pencintaan yang mekar dan berkekalan di antara Lee Jang-hyun dan Yoo Gil-chae semasa pencerobohan Qing ke atas Joseon.

3. Perfect Marriage Revenge [24 jam selepas Korea] [Tayangan Perdana]

29 Oktober, Ahad & Isnin, 9.15 malam, K-Plus (Saluran 396 HD)

Diadaptasi daripada webtoon "The Essence of a Perfect Marriage" Kisah Han Yi-joo, seorang wanita yang melangsungkan perkahwinan kontrak dengan seorang lelaki bernama Seo Do-guk untuk membalas dendam kepada bekas suaminya. Pada hari pengkhianatan berlaku, suaminya Se-hyuk yang mengaku kepada kakak tirinya, Yi-joo meninggal dunia dalam kemalangan kereta dan dibawa kembali ke setahun yang lalu.

4. My Worst Neighbour [Tayangan Perdana]

21 Oktober, Sabtu, 10 malam, tvN Movies (Saluran 416 HD)

Di sebuah rumah yang mudah diganggu dengan bunyi, tinggal seorang lelaki dan wanita secara bersebelahan. Mereka sering berkelahi dan memulakan perang bunyi. Kemudian, keduanya tinggal bersama dan mempunyai perasaan terhadap satu sama lain.

5. Rebound [Tayangan Perdana]

14 Oktober, Sabtu, 10 malam, tvN Movies (Saluran 416 HD)

Seorang jurulatih bola keranjang memimpin 6 pemain amatur untuk perlawanan besar dalam masa 8 hari dan berazam untuk mengubah perkara yang mustahil.

6. GBRB: Reap What You Sow [Tayangan Perdana]

18 Oktober, Rabu, tvN (Saluran 395 HD)

Pelakon Lee Kwang-soo, Kim Woo-bin, Doh Kyung-soo dan Kim Ki-bang merupakan kawan baik dalam kehidupan sebenar, menikmati kehidupan luar bandar di kawasan 'LADANG' terpencil bersama- sama semasa mengambil bahagian dalam penuaian organik.

5 comments

  1. Dah lama dekat rumah tak pakai astro...
    jadi,dah lama juga la x tgk semua rancangan astro ni..
    kalau nak tgk Kdrama selalu tgk dkt tele atau netflix je..

    ReplyDelete
  2. wah..byk cita korea baru ni..

    ReplyDelete
  3. mcm nak kena langgan disney hotstar pulak ni..haha

    ReplyDelete
  4. Woo menarik nampak Rebound tu ada Kwangsoo

    ReplyDelete
  5. tak pernah tgk lagi semua cerita tu

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.