Blog Performance September 2023

Sunday 1 October 2023


Kalau Blog Performance Ogos 2023 dah mula jatuh, September apatah lagi sebab penuh dengan aktiviti dekat office. Tak sempat nak rehat untuk yang lepas, dah dapat task baru. Penat tapi hidup kena jalan jugak. Blog je tak jalan sangat. 

1. PV


Tengok graf pun dah boleh nampak betapa teruknya PV untuk bulan ni sebab setiap hari menurun je. Kalau naik pun sikit lepastu turun balik. Nak pulak bulan ni tak ada movie baru jadi tak banyak lah carian dibuat. Kalau ada pun, dekat platform orang lain, bukan dekat sini haha sad 

So far, all time PV baru cecah 4.7 juta maka jauh lagi perjalanan kita untuk jumpa 5 juta. Ingatkan boleh dapat hujung tahun ni, tapi macam kecil sajo lubang cahaya tu. 

2. Posts


Bulan September kembali meriah entry Registered Post dan AR Post, yang email minta borang pun ramai. So tak hairan lah kalau masuk balik ke Popular Post. Lama jugak movie review Satyaprem Ki Katha dengan The Childe tu ada dekat Popular Post, dah 2 bulan berturut-turut. Bulan Oktober ni I tak rasa banyak movie review sebab movie bulan ni banyak movie seram. Tak buat kerja kalau banyak sangat tengok cerita hantu. Nak update review cerita hantu pun asyik pandang belakang. 

3. Bilangan Entri


Kalau tengok PV pun dah boleh tahu berapa banyak je bilangan entri mampu update bulan ni. Susah betul nak dapat angkat 60 ke atas tahun ni. Nak turunkan goal tiap bulan tu tak boleh sebab nanti lagi malas nak update. Lagi satu sebab tahun ni banyak event jugak, makin kurang lah masa untuk update blog hshshs

Dah masuk bulan Oktober ni please do take care of yourself out there sebab musim tengkujuh. Dari minggu lepas pun dah banyak berita ribut dan banjir di beberapa tempat. Kalau boleh pakai mask balik sebab dah ramai yang batuk, influenza dan covid. Soon we're gonna meet X. So please be safe okiesss :)

5 comments

  1. FJ pun take care juga tau. Mmg dah masuk tengkujuh dah ni.

    ReplyDelete
  2. bagus la buat mcm ni.. MA pun nak buat la but start tahun depan.. awal tahun senang skt nak jadi kan rutin kannn... have a good day!!

    ReplyDelete
  3. Tahniah!! Keep it up... kat sini Pontian pula beberapa hari nie panas dan jerebu.. Take care juga FJ..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.