ZUS Coffee Sungai Besar

Monday 20 March 2023


Dah lama tak balik Sabak Bernam sebab selalu sibuk setiap minggu so minggu lepas dapat balik nak singgah beli kopi dekat Tealive tapi ternampak Zus Coffee dekat sebelah. Laju je lah tolak pintu kemudian menuju ke kaunter untuk order. 

'Dah lama ke ZUS bukak dekat Sungai Besar ni?'
'Boleh lah around November tahun lepas macam tu.'


No wonder lah tak pernah nampak sebab last balik Sabak bulan Oktober macam tu tak silap. Dekat Sekinchan ada Starbucks, dekat sungai Besar ada ZUS Coffee. Balik Sabak boleh lah menyinggah kasi hilang sendu. Tibehhhh!






Kalau singgah ZUS, berani minum Iced Hazelnut Latte je sebab biji kopi dia pekat. Nasib baik lah masa pergi ni tak ramai orang. Lepas 10 minit macamtu dah dapat paper bag biru putih ni untuk bawa balik. 

Outlet ZUS Coffee dekat Sungai Besar ni kecil je, maybe sebab buka dekat kawasan perumahan kot. Kalau dekat Subang Bestari meriah lah dekat dalam tu sebab jadi port untuk orang buat kerja sambil layan kopi. 

ZUS COFFEE 

No 33, Ground Floor, Jalan Panchang Bandena, 

 45300 Sungai Besar, Selangor

3 comments

  1. sungai besar sekarang dah banyak dah kafe2 & coffee. mcm2 dah ada

    ReplyDelete
  2. Suka CEO Latte, kalau minum petang, sampai esok pagi bertahan boleh marathon K-Drama sampai habis, hehe.

    ReplyDelete
  3. What a nice place... Thanks for your sharing...

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.