Lirik Lagu you! - Beomgyu TXT (Original Song: LANY)

Wednesday 23 November 2022


Tertarik dengan cover Beomgyu untuk lagu You, nyanyian asal LANY yang diterbitkan pada 19 November 2022 menerusi akaun rasmi Youtube idol group TXT (Tomorrow X Together). Kenapa boleh tertarik dengan lagu ni? Sebab lirik dia sweet especially dekat part chorus. Well to be honest, dekat part chorus je yang jelas apa Beomgyu sebut. 

Runut bunyi juga music flow dia pun cantik dan sesuai dengan lagu yang menceritakan tentang perasaan. Nak bandingkan lagu dari LANY dengan Beomgyu, I personally suka dengan suara lembut Beomgyu sebab soothing and healing. Suara dia ibarat udara segar waktu pagi ataupun hangat air kopi masa hujan. Menenangkan ibarat deruan ombak di pantai gitteww!

Bila tengok MV untuk song cover ni makin bertambah jatuh cinta sebab himpunan video dan gambar yang aesthetic dari Beomgyu. Musik video dia simple je, Beomgyu jalan-jalan dekat bandar Tokyo tapi sebab konsep tu sesuai dengan genre lagu, impak dia lagi mendalam. Dalam sehari ada lah dalam 4 atau 5 kali ulang lagu ni. Kalau cover song ni ada dekat Joox, dah boleh masukkan dalam playlist lullaby. 


[Verse 1]
Like water in the desert
Impossible to find
But you found me when I was broken
Put me back together, gave me life
Like a flower in the concrete
So beautiful and rare
You gave me hope when I was empty
Walked me through the fire, you were there

[Chorus]
You're the sun to the moon
You're my ocean painted blue
You, I'm nothing without you
(Without you, without you)
[Verse 2]
Like an angel in a nightmare
You opened up my eyes
Lookin' in all the wrong places
You're the one I needed this whole time

[Chorus]
You're the sun to the moon
You're my ocean painted blue
You, I'm nothing without you
(Without you, without you)
You're the light in the dark
You're the arrow through my heart
You, I'm nothing without you
I'm nothing without you
I'm nothing without you
I'm nothing without you

[Outro]
I'm nothing without you
I'm nothing without you
I'm nothing without you
I'm nothing without you


1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.