Coke Zero Starshine Limited Edition

Thursday 7 July 2022


Bulan lepas menyinggah dekat 7E ternampak botol tin warna pink di bahagian tepi kedai. Bila tengok dekat rupanya Coke Zero Starshine Limited Edition. Botol tin dia memang cantik lah sebab keluar dari warna hitam dan merah. Apa salahnya kalau beli pun sebab Coke Zero, tanpa gula. Katanya....

Beza Coke Zero Starshine Limited Edition dengan Coke Zero biasa tu adalah pada bahan yang digunakan. Kalau sebelum ni soda biasa cuma buang gula tapi coca-cola baru ni ditambah pati lobak merah dengan blackcurrant. 

“Thirty plus years after Coca-Cola went to space, Coca-Cola Starshine brings the inspiration back to earth through a simple sip. It is created with the vision that – in a world of infinite possibilities – somewhere in our universe, another kind of Coca-Cola product, another way of connecting with each other, might exist.”

Ayat marketing dia power kemain tapi rasa tak semenggah mana pun. Rasa dia sedikit pelik tapi masih boleh diminum. Pelik sebab carrot campur blackcurrant tapi bergas. Dia macam air asam boi pun ye jugak. Coke Zero Starshine ni ada rasa manis sebab dia letak pemanis so tanpa gula yang dicanangkan tu basically tak legit. 

Warna cola ni lebih cair dari cola biasa. Tin dia je lah fancy I rasa sebab tu lah nak simpan sebab cantik. Harga untuk satu tin ni RM3.70 ke atas depends dekat mana dijual lah. Tak pasti harga sekarang masih sama ataupun lebih mahal sebab masa beli ni tengah promo. 

3 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.