Lirik Lagu Tak Tahu - Harith Zazman feat TUJULOCA, MFMF.

Saturday 24 October 2020

Lepas viral dengan lagu Cute, Harith relase satu lagi single pop berjudul Tak Tahu. Collaboration masih lagi dengan Loca B dan MFMF tapi kali ni Loca datang dengan pakej suami dia, Tuju. Arrangement music lebih kurang je dengan lagu Cute (Stop Lah Being So Cute)

Lirik dikarang oleh MFMF dengan Harith Zazman sendiri, part yang rap tu Tuju lah kan, siapa lagi. Yang bestnya dengan lagu ni, bukan pada musik sahaja tapi pada music video dia sebab ada keluarga kecil Tuju dengan Loca buat special apperance. Yes, the baby bump and Yusof! 

Untuk actress, masih lagi menampilkan girlfriend Harith, Lina Ghakashah so chemistry diorang berdua memang comel sangat sebab masing-masing selesa depan kamera. Another strong plus untuk MV ialah visual dia memang eye pleasing sangat. Tak payah view yang gah pun, cukup Petron sebagai latar pun dah nampak cantik dan bermakna. Congrats to the team! 

Yang belum tengok MV ni boleh tengok dekat Youtube and this song available jugak dekat Spotify :)


LIRIK LAGU TAK TAHU

Penyanyi : Harith Zazman feat TUJULOCA, MFMF.

Lirik : Harith Zazman feat TUJULOCA, MFMF.

Komposer : MFMF

Studio : Faithful Music


[Verse]

Kau umpama bidadari

Yang aku cari 

Tanpa dirimu jiwaku mati


[Pre-Chorus]

Jangan biarkan aku, aku perlukan kamu 

Tanpa kamu disitu, aku tak akan tahu


[Chorus]

Hu hu hu hu hu 

Aku tak akan tahu 

Hu hu hu hu hu 

Aku tak akan tahu


[Verse 2]

Suara mu ingin ku dengar selalu 

Kerna kau lah nada ku dalam lagu


[Pre-Chorus]


[Chorus]


[Verse 3 - TUJULOCA]

Selit rambut ku ke belakang telinga

Hingga jari kau berkedut dan rambut ku berubah warna 

sentuhan mu memori ku boleh rasa

dalam gambaran hidup ku kau yang paling bermakna 

(EYY)

Ku takkan terlupa, Bagaimana bermula 

Tentang kita bersama

Cinta ku memang buta, Dari ku jiwa pusing 

Hingga halal berdua

(EYY)

Ku letak bukti di hadapan kamu

Nyawa ku jasad ku milikmu seumur hidup 

Bintang menjadi saksi Bertambah senyum 

Mestika hati hingga ke hujung waktu


[Pre-Chorus] 


[Chorus]

2 comments

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.