Blog Performance September 2020

Thursday 1 October 2020

PKP ke tak? PKP ke tak? PKP ke tak..... 

Lepas dah mengharung 2 bulan PKP yang pertama tu dah tak sanggup nak PKP dah. Mental lah terperuk dekat rumah tapi seram jugak kalau semua tempat dah mula ada kes covid-19. Nak pergi mana-mana pun dah tak berani sebab KL dengan Selangor dah mula naik. 

Btw, for my progress in September, I think my blog doing good for now....

1. PV



Better than previous month bila setiap hari cecah 1k je. Walaupun 1,0001 tapi tetap 1k and yeayyy my PV melebihi target asal sebab I nak cecah 920k but did better - 930k. so untuk Oktober nak PV cecah 955k. Mungkin boleh dapat sebab I perasan makin banyak contest and segmen. Plus dah ramai datang sini untuk tahu pasal kes Sushant Singh Rajput. 

2. Posts


Tak tahu lah kenapa Movie Review : The Disaster Artist naik pulak bulan ni. Kalau scroll komen dekat situ ramai yang promote streaming platform je. I seriously don't even know whyyyy T.T

Semalam perasan movie review Raid masuk popular post and since I update pasal movie Bride and Prejudice, tak pernah la keluar dari popular post weekly tu. Lagi semangat lah I nak update review movie lama hahaha

3. Keywords



Keyword untuk bulan September nampak la keluar dari bubble lama. Dah makin banyak keywords baru especially movie yeayyy! 


Like I said earlier, dah ada yang datang sini nak tahu pasal kes SSR. Major progress will be update soon...

4. Audience


Dah lama perasan audience dari Hong Kong tapi tak boleh nak figure kenapa sebab entry HK Gift tu tak naik pun. Indonesia audience naik bulan ni yeayyy!

5. Bilangan Entri



Bulan ni I tak capai target and I pun tak tahu kenapa malas sikit nak update bulan ni padahal banyak je content pending. Maybe boleh kejar balik this month. Try 70 posts I guess. Anyway, thanks for new followers and readers. Happy October and stay safe from covid-19 :)

10 comments

  1. bagus jugak sentiasa monitor pageview ni..atleast u tau la jugak ..flowchart naik dan turun

    hi...jemput ke segmen saya jugak la nanti..heheh

    https://madamcaramel.blogspot.com/2020/10/segmen-subscribe-youtuber-follow.html

    ReplyDelete
  2. semoga bulan ni pv terus naik. selamat maju jaya :)

    ReplyDelete
  3. Harap2 dapat cecah 1 juta pv tahun ni.

    ReplyDelete
  4. Dua bulan lgi boleh cecah 1 juta ...

    ReplyDelete
  5. Waaa.. makin maju secara perlahan-lahan Pana. Hebat! Teruskan usaha anda. Pasti boleh. Boleh detect ghost reader tak?

    ReplyDelete
  6. mantap performance nya tu farhana... jangan lah PKP lagi, tak sanggup...
    kami yang kerja tetap dengan kerajaan duduk rumah gaji jalan, tapi kesian pada yang kerja sendiri atau kerja dengan swasta tu...

    ReplyDelete
  7. Moga tercapai hasrat farhana 1 juta PV tahun ini ❤

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.