Hadiah GA CT Roxalyne Dah Sampai

Tuesday 13 March 2018

Last week dapat parcel dari Roxalyne sebab menang GA dia tahun lepas. Actually dah tak teringat langsung ada menang GA anjuran blogger ni sebab dah lama. Bila baca surat kecil dia bagi baru teringat balik ada menang hadiah misteri. 



Terima kasih sangat untuk hadiah misteri ni sebab semua barang yang awak bagi memang otw nak pergi beli tapi Alhamdulillah rezeki dapat hadiah. Semua barang comel-comel pulak tu, penuh dengan bunga. Memang fav kita lah bunga-bunga ni. Memang betul lah kata PosLaju, 'Kami Sampaikan Pakej Keceriaan'

Terima kasih sekali lagi J

6 comments

  1. Tahniah..untung dpt hadiah selalu..

    https://byshaz.blogspot.my/2018/03/google-adsense-approve.html

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. Tahniah Farhanna..

    ReplyDelete
  3. bestnya dapat hadiah. tahniah sis

    ReplyDelete
  4. Tahniah kak dapat hadiah. Murah rezeki akak. hihi. :)

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.