King's Grand Green Tea Ice-Cream

Thursday 22 March 2018


Last week pergi beli barang dapur dekat Giant and by chance ternampak ice cream green tea. Since adik memang suka sangat dengan green tea, dia pun grab satu dengan harapan untuk makan dengan bahagia. I told her to add Oreo hancur because that ice cream looks plain.


Balik rumah terus capai sudu dengan mug plus with oreo dihancurkan tu sambil layan Korea dia. But urggghhh that taste tak boleh pergi langsung. Cukup dengan satu sudu je dah boleh hancurkan semua rasa di lidah dengan tekak.


Rasa dia macam daun teh kena blend pastu buat ice cream. Memang strong sangat. Sudahnya sampai sekarang tak mampu nak habiskan walhal banyak lagi dalam fridge. Memang tak lah nak beli dah lepasni. Banyak berkurang pun sebab adik gigih habiskan walaupun kembang tekak. T.T

6 comments

  1. Owh.. Tak sedap eh.. Baru ingat nak cuba.. huhuhu.. Nak tak nak kena juga habiskan kan..

    ReplyDelete
  2. hahahaha campur dengan milo. buat aiskrim green teh milo kepal. hahaha :D

    ReplyDelete
  3. HahhhHa kalau aiskrim green tea ciktie tak berapa gemar sangat! Tapi boleh cuba buat tea atau apa2 air campur aiskrim green tea tu

    ReplyDelete
  4. Ahahahaha..sy suka greentea tapi tak tergamak lg nak makan aiskrim greentea, macammana lah agaknya rasa dia

    ReplyDelete
  5. ejulz x berapa sangat green tea ni. hehe

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.