14 HARI TAYANGAN, SHERIFF KAUT RM44.5 JUTA!

Friday 3 May 2024

Filem nombor 1 tahun 2024, SHERIFF terus mendapat sambutan baik di pawagam meskipun telah memasuki minggu kedua tayangan di pawagam seluruh negara dengan meraih kutipan RM44.5 juta untuk 14 hari tayangan rasmi. 

Bukan itu sahaja, penonton juga memuji garapan luar biasa filem Sheriff dan menganggap watak-watak di dalam filem telah berjaya meninggalkan kesan kepada mereka. 

Pengerusi Skop Productions merangkap Penerbit Eksekutif Bersama Sheriff, Datuk Yusof Haslam berkata, “Alhamdullilah atas sokongan padu ini. Sokongan ini adalah pemangkin buat pengkarya seperti kami untuk terus berusaha menghasilkan filem yang berkualiti. Terima kasih kepada semua penonton yang telah menjadi sebahagian kejayaan filem Sheriff ini.”

Bagi peminat yang ingin berjumpa dengan barisan pelakon Sheriff, jangan lupa untuk temui mereka di pawagam sekitar Lembah Kelang pada 3 Mei. Ikuti info di media sosial Astro Shaw untuk maklumat lanjut.

Sheriff menampilkan watak Nazri, seorang anggota polis dari Jabatan Narkotik yang merasakan masalah sindiket dadah Tony Ifrit semakin berleluasa. Nazri berasa terdesak untuk menyelesaikan kes itu sendiri kerana Tony sering terlepas dari cengkaman undang-undang apabila melalui proses penghakiman. Dalam masa yang sama, Sheriff, seorang anggota daripada Jabatan Integriti telah dihantar oleh pihak IGP untuk menyelesaikan kes ‘Meth Killer’ dan dia ditugaskan bersama Nazri untuk berada di bawah satu jabatan.



Temui barisan pelakon Sheriff di pawagam-pawagam terpilih sekitar Lembah Klang pada 3 Mei. Ikuti perkembangan dan maklumat lanjut di akaun media sosial Astro Shaw atau Skop Productions, Facebook, TikTok, Instagram dan X. Gunakan tanda pagar #Sheriff #NarkoIntegriti #TakSemuaBolehSettle untuk kongsikan keterujaan dan pengalaman anda menonton Sheriff.

1 comment

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.