Star Metal Shelf, Mr. DIY

Monday 23 November 2020

Semalam pergi DIY nak cari pasu tapi terbeli pulak metal shelf berbentuk bintang ni. I mean, siapa je kuat iman masuk DIY beli satu barang, keluar pun tetap satu barang kan? Dekat kaunter pun penuh dengan barang. Dekat rumah ada bateri, tetibe terbeli jugak bateri pfftt


Metal shelf bentuk bintang ni harga RM13.90 je. Berbaloi lah dengan saiz dia yang besar tapak tangan je. Saja je beli sebab mengada satu hal, nak tambah shelf dekat dinding satu hal sebab makin banyak pulak barang dekat main shelf dalam bilik. 

Lagipun kalau metal shelf ni kuat, nak beli lagi nanti nak letak benda lain pulak. Sekarang ni kena gantung je barang-barang sebab Bella suka buat sepah. Penat jugak nak mengemas benda yang sama. Nak suruh dia kemas sampai kiamat tak settle. 


Metal shelf ni tak disediakan hook so pepandai la beli sendiri. I guna hook yang ada 4 paku dekat kepala tu sebab kuat. Kalau hook sticky tu alamatnya sejam kemudian dah roboh la shelf ni. Sebab metal shelf ni kecil je so kita letak koleksi perfume je lah dekat shelf ni. 

Nak letak pasu bunga pun dah habis dah. Kena tunggu la English Ivy membiak dengan jayanya. Kalau ada yang nak beli metal shelf Mr. DIY ni, so macam ni je lah keadaan dia, sesuai dengan harga I must say. 

6 comments

  1. hehhe betul! memang akan terbeli juga bila masuk Mr. DIY nii . Btw , cantik Metal shelf tuu

    ReplyDelete
  2. lawanyaaa.. nasib la laki jarang bawak ke mari sebab tau bini dia tak jumpa jalan krluat nanti. Haha

    ReplyDelete
  3. this is so cute!!! i shall put this product in my list!!!

    ReplyDelete
  4. cantik star shelf ni. memang bahaya masuk diy ni, lain nak beli lain pula yg dibawa balik..haha ♕Tiara Sapphire♕

    ReplyDelete
  5. comel tapi bila letak barang x nampak dah bintangnya..

    ReplyDelete

[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di farhannajafri@gmail.com.




[PENAFIAN] www.farhanajafri.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.



Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.



Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.